У К Р А Ї Н А
ДУБРИНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХІХ сесія
VIII скликання
РІШЕННЯ
20.12.2022 Дубриничі № ____
Про затвердження
детального плану території земельної ділянки
гр. Качеровський А.Ю.
Відповідно до вимог статті 12 глави другої, статей 79, 80, 81 глави чотирнадцять, статей 116, 118, 120, 121, 125, 126 глави 19; статей 141, 142 глави 22 Земельного кодексу України, на виконання пункту 34 частини 1 статті 26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити детальний план території земельної ділянки (виконавець – Сакулич І.І.) зі зміною цільового призначення із земель «для індивідуального садівництва», в землі «для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд», площею 0,0800 га в с. Новоселиця, б/н, Ужгородського району Закарпатської області..
2. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, будівництва, перспективного планування, екології та природних ресурсів (Герзанич В.М.)
Сільський голова Любов ЛАВЕР
У К Р А Ї Н А
ДУБРИНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХІХ сесія
VIII скликання
РІШЕННЯ
20.12.2022 Дубриничі № _____
Про план роботи Дубриницької сільської ради
та її виконавчого комітету на 2023 рік
Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення ефективної діяльності сільської ради в 2023 році, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити план роботи сільської ради та її виконавчого комітету на 2023 рік (додається).
2. Дозволити сільському голові та постійним комісіям ради при необхідності вносити зміни та доповнення до плану роботи.
3. Контроль за виконання цього рішення покласти на комісію з питань освіти, охорони здоров’я, культури, фізичного виховання, з питань прав людини, законності, депутатської діяльності та етики (Чургович В.М.)
Сільський голова Любов ЛАВЕР
Додаток
до рішення сільської ради
від 20.12.2022року
№____
ПЛАН РОБОТИ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТА ЇЇ ВИКОНАВЧОГО
КОМІТЕТУ НА 2023 РІК
1.ПИТАННЯ, ЯКІ РОЗГЛЯДАТИМУТЬСЯ НА СЕСІЯХ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
І квартал
1.Про звіт щодо виконання сільського бюджету за 2022 рік
2. Про виконання Плану соціально - економічного розвитку сільської ради за 2022 рік.
3.Про звіти начальників відділів та керівників сільських
комунальних установ.
4. Різне.
ІІ квартал
1.Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за І квартал 2023 року
2. Про встановлення на території Дубриницької сільської ради податків на 2024 рік.
3. Про внесення змін до рішення сільської ради “Про бюджет сільської ради на 2023 рік”.
4. Різне.
ІІІ квартал
1.Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за І півріччя 2023 року
2. Про внесення змін до рішення сільської ради “Про сільський бюджет на 2023 рік”.
3.Різне.
ІV квартал
1.Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за 9 місяців 2023 року.
2. Про внесення змін до рішення сільської ради “Про бюджет сільської ради на 2023 рік”.
3. Про бюджет сільської ради на 2024 рік.
4. Про план роботи Дубриницької сільської ради та її виконавчого комітету на 2024 рік.
5.Різне.
2. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ НА ЗАСІДАННІ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ В 2023 році
січень
1. Про виконання бюджету сільської ради за 2022 рік.
2. Про виконання комплексної Програми «Турбота» за 2022 рік.
3. Про організацію громадських робіт на території Дубриницької сільської ради в 2023 році.
лютий
1. Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення у 2022 році.
2. Про роботу щодо військового обліку та реєстрації громадян сільської ради.
березень
1. Про соціальний захист ветеранів війни і праці, інвалідів, учасників бойових дій,
малозабезпечених та багатодітних сімей, одиноких матерів та внутрішньо-переміщених осіб.
2. Про наведення санітарного порядку на території сільської ради, утримання в належному
стані кладовищ та інших місць поховання.
квітень
1. Про виконання сільського бюджету за І квартал 2023 року.
2.Про відзначення Дня Перемоги на території сільської ради.
3. Про організацію боротьби з амброзією полинолистою та іншими бур′янами на території сільської ради.
травень
- Про роботу відділу ОКСМС Дубриницької с/р.
- Про організацію оздоровлення дітей і підлітків влітку 2023 року.
червень
1. Про підготовку об’єктів соціально-культурного призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2023/2024 років.
липень
1.Про виконання сільського бюджету за І півріччя 2023 року.
серпень
1.Про стан розрахунків по платі за землю, в тому числі за оренду землі державної та
комунальної власності.
2. Про виконання Закону України «Про охорону дитинства» та роботу із сім′ями, в яких виховуються діти .
3.Про звіт сімейного лікаря про медичне обслуговування населення сільської ради.
4. Про організацію харчування дітей в закладах дошкільної та шкільної освіти.
вересень
1. Про хід виконання Програм прийнятих сільською радою.
жовтень
1. Про виконання сільського бюджету за 9 місяців 2023 року.
2. Про стан надомного обслуговування громадян на території сільської ради.
4. Про заходи по боротьбі зі сніговими заметами на дорогах в населених пунктах сільської ради.
листопад
1. Про роботу ГІСД при виконкомі сільської ради.
2. Про роботу Центру дозвілля та культури.
Грудень
1. Про підготовку та прийняття бюджету сільської ради на 2024 рік.
2. Про роботу адмінкомісії при виконкомі сільської ради.
3. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ
1. Діловодство постійних комісій сільської ради та комісій при виконкомі сільської ради.
2. Аналіз протоколів постійних комісій сільської ради та комісій при виконкомі сільської ради.
3. Діловодство з організації та ведення справ по зверненнях громадян.
4. НАВЧАННЯ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ,
ДЕПУТАТІВ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
1. Семінари-наради з головами постійних комісій сільської ради VІІІ скликання.
2. Проведення семінару з питань подання декларацій посадовими особами місцевого самоврядування та депутатами сільської ради
3. Проведення короткотермінових семінарів з питань етики поведінки посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів сільської ради.
4. Вивчення потреби в навчанні та підвищенні кваліфікації керівників і працівників сільської ради.
5. Організація роботи щодо виконання Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
6. Організаційні заходи щодо нагородження та відзначення працівників установ сільської ради та депутатів сільської ради.
5. ЗАХОДИ, ПОВ′ЯЗАНІ ІЗ ВІДЗНАЧЕННЯМ ЗНАМЕННИХ ДАТ,
ПРОФЕСІЙНИХ СВЯТ ТА ІНШИХ ПОДІЙ
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХОДІВ У ЗВ´ЯЗКУ З ВІДЗНАЧЕННЯМ:
Різдва Христового 07.01
Міжнародного жіночого дня 08.03
Дня землевпорядника 12.03
Дня довкілля 16.04
Дня Чорнобильської трагедії 26.04
Дня Матері 08.05
Дня Перемоги 09.05
Міжнародного дня захисту дітей 01.06
Дня медичного працівника 19.06
Дня скорботи та вшанування пам′яті жертв війни в Україні 22.06
Дня молоді 26.06
Дня Конституції України 28.06
Дня працівників торгівлі 24.07
Дня Державного Прапора України 23.08
Дня незалежності України 24.08
Дня знань 01.09
Дня підприємця 04.09
Дня бібліотеки 30.09
Дня людей похилого віку 01.10
Дня вчителя 04.10
Дня Захисника України 14.10
Дня працівників соціальної сфери 04.11
У К Р А Ї Н А
ДУБРИНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХІХ сесія
VIII скликання
РІШЕННЯ
20.12.2022 Дубриничі № ____
«Про звільнення від батьківської плати за
харчування в Дубриницькому закладі
дошкільної освіти Дубриницької сільської
ради Ужгородського району Закарпатської області
гр. Радь В.В.»
Відповідно до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.35 Законом України «Про дошкільну освіту» із внесеними змінами від 05.09.2017 року та розглянувши заяву гр. Радь В.В., жит. с. Дубриничі, вул. ********** Ужгородського району Закарпатської області про звільнення від батьківської плати за харчування її дітей в Дубриницькому закладі дошкільної освіти Дубриницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Звільнити від батьківської плати за харчування в Дубриницькому закладі дошкільної освіти Дубриницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області Радь Віталію Василівну за дітей: Радь Тимофія Романовича, ******* року народження та Радь Авеніра Романовича, ********** року народження з ______.2023 року по _________ року на _____%, у зв’язку з статусом багатодітної сім’ї.
2. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров’я, культури, фізичного виховання, з питань прав людини, законності, депутатської діяльності та етики (Чургович В.М.).
Сільський голова Любов ЛАВЕР
У К Р А Ї Н А
ДУБРИНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХІХ сесія
VIII скликання
РІШЕННЯ
20.12.2020 Дубриничі № _____
«Про упорядкування умов праці
працівників апарату Дубриницької
сільської ради на 2023-2025 роки»
Відповідно до пункту 5 частини 1, статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі положень постанови Кабінету міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про впорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, суддів, та інших органів» (з послідуючими змінами та доповненнями), керуючись Кодексом законів про працю України, Закону України «Про оплату праці», сільська рада
ВИРІШИЛА :
- Затвердити Положення про здійснення преміювання сільського голови, першого заступника, заступника з питань діяльності виконавчих органів, секретаря ради, працівників апарату, відділів та самостійних структурних підрозділів Дубриницької сільської ради, установлення їм надбавок і доплат та надання допомоги згідно Додатку №1 до цього рішення.
- Встановити сільському голові, першому заступнику, заступнику з питань діяльності виконавчих органів, секретарю ради, працівникам апарату, відділів та самостійних структурних підрозділів Дубриницької сільської ради надбавку за особливий характер роботи та інтенсивність праці у розмірі 50% посадового окладу з урахуванням доплати за ранг та вислугу в межах фонду оплати праці.
- Встановити щомісячну премію сільському голові в розмірі _____% середньомісячної заробітної плати та виплачувати матеріальну допомогу на оздоровлення та допомогу на вирішення соціально-побутових питань відповідно до чинного законодавства України.
- Дозволити сільському голові видавати розпорядження про преміювання першого заступника, заступника з питань діяльності виконавчих органів, секретаря ради, працівників апарату, відділів та самостійних структурних підрозділів Дубриницької сільської ради в межах економії фонду оплати праці та виплачувати матеріальну допомогу на оздоровлення та допомогу на вирішення соціально-побутових питань відповідно до чинного законодавства України.
- Головному бухгалтеру сільської ради здійснювати преміювання працівників апарату, відділів та самостійних структурних підрозділів сільської ради з урахуванням даного рішення.
- Доручити сільському голові підписати дане рішення.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій.(голова Гунтей О.В.)
Сільський голова Любов ЛАВЕР
Додаток 1
до рішення №____
від 20.12.2022
19 сесії VIII скликання
ПОЛОЖЕННЯ
про здійснення преміювання сільського голови,першого заступника,заступника з питань діяльності виконавчих органів,секретаря ради,працівників аппарату, відділів та самостійних структурних підрозділів
Дубриницької сільської ради, установлення їм надбавок
і доплати та надання допомог
- Загальні положення
Дане Положення розроблено з метою вдосконалення оплати праці працівників апарату,відділів та самостійних структурних підрозділів сільської ради, визначає економічні, правові та організаційні засади оплати праці посадових осіб сільської ради і спрямоване на забезпечення відтворювальної і стимулюючої функції заробітної плати, передбачає виплату винагород за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і включає доплати, надбавки, премії, пов’язані з виконанням завдань і обов’язків працівниками апарату сільської ради, відповідно до вимог Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, положень постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року №268 “Про упорядкування умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”, ст. ст. 2, 4, 13 Закону України “Про оплату праці”, глави VII “Оплата праці” Кодексу Законів про працю України, на підставі ст.25, п.5 ч.1 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
- Преміювання працівників апарату Дубриницької сільської ради
Преміювання першого заступника, заступника з питань діяльності виконавчих органів,секретаря ради, працівників апарату та відділів сільської ради здійснюється сільським головою відповідно до положень постанови Кабінету міністрів України від 9 березня 2006 року №268 “ Про упорядкування умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”.
Преміювання працівників самостійних структурних підрозділів здійснюється за розпорядженням чи наказом начальника даного підрозділу.
Преміювання сільського голови здійснюється відповідно до рішення сесії в межах бюджетних асигнувань.
Преміювання працівників апарату, відділів та самостійних структурних підрозділів сільської ради :
- здійснюється відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи сільської ради в межах фонду преміювання, а також до державних і професійних свят.
2. при визначенні розміру премій для працівників апарату, відділів та самостійних структурних підрозділів сільської ради до уваги береться виконання:
- обов’язків посадової особи органу місцевого самоврядування щодо додержання Конституції і законів України, інших нормативно-правових актів, рішень сесії та виконавчого комітету сільської ради; забезпечення відповідно до своїх повноважень ефективної діяльності сільської ради;
- своєчасне і точне виконання рішень сесії та виконавчого комітету сільської ради, розпоряджень та вказівок сільського голови, керівників відділів сільської ради;
- сумлінне ставлення до виконання службових обов’язків, ініціативність і творчість у роботі;
- дотримання трудової дисципліни;
- недопущення дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування міста та держави;
- постійне вдосконалення організації своєї роботи, підвищення професійної кваліфікації.
3. Преміювання працівників сільської ради нараховується пропорційно до відпрацьованого часу.
- Надбавки і доплати працівникам апарату сільської ради
- Надбавка за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи в розмірі 50 відсотків посадового окладу з врахуванням надбавки за ранг посадової особи органу місцевого самоврядування та вислугу років встановлюється згідно рішення сесії.
- Допомоги, що надаються працівникам апарату сільської ради
- За розпорядженням сільського голови працівникам апарату, відділів та самостійних структурних підрозділів сільської ради надаються:
- матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових умов та допомога на оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати;
- грошова винагорода за сумлінну безперервну працю в органах державної влади , зразкового виконання трудових обов’язків.
- Сільському голові матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових умов та допомога на оздоровлення надається разом з щорічною відпусткою у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати за його заявою в межах бюджетних асигнувань.
- Виплати названих допомог здійснюються за письмовими заявами працівників апарату, відділів, самостійних структурних підрозділів сільської ради у межах кошторисних призначень, визначених сільським бюджетом.
Секретар ради Марина МИЦОДА
проект
У К Р А Ї Н А
ДУБРИНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХІХ сесія
VIII скликання
РІШЕННЯ
20.12.2022 Дубриничі № ___
Про бюджет Дубриницько-
Малоберезнянської сільської
територіальної громади
на 2023 рік
07536000000
(код бюджету)
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України Дубриницька сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Визначити на 2023 рік:
- доходи сільського бюджету у сумі 64 468 520 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету – 64 138 520 гривень, доходи спеціального фонду бюджету – 330 000 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;
- видатки сільського бюджету у сумі 64 218 520 гривень, у тому числі видатки загального фонду сільського бюджету – 63 388 520 гривень, видатки спеціального фонду бюджету – 830 000 гривень;
повернення кредитів до спеціального фонду сільського бюджету у сумі – 350 000 гривень згідно з додатком 4 до цього рішення;
надання кредитів з сільського бюджету у сумі 600 000 гривень, у тому числі надання кредитів із загального фонду сільського бюджету - 250 000 гривень та надання кредитів зі спеціального фонду сільського бюджету - 350 000 гривень згідно з додатком 4 до цього рішення;
- профіцит за загальним фондом сільського бюджету згідно з додатком 2 до цього рішення;
- дефіцит за спеціальним фондом сільського бюджету згідно з додатком 2 до цього рішення;
- оборотний залишок бюджетних коштів сільського бюджету у розмірі 38 000 гривень, що становить, 0,6 відсотка видатків загального фонду сільського бюджету, визначених цим пунктом;
- резервний фонд сільського бюджету у розмірі 100 000 гривень, що становить 0,6 відсотка видатків загального фонду сільського бюджету.
2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів сільського бюджету на 2023 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 3 до цього рішення.
3. Затвердити на 2023 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 5 до цього рішення.
4. Затвердити розподіл витрат сільського бюджету на реалізацію місцевих/регіональних програм згідно з додатком 6 до цього рішення.
5. Установити, що у загальному фонді місцевого бюджету на 2023 рік:
1) до доходів загального фонду сільського бюджету належать доходи, визначені статтею 66 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтею 97 Бюджетного кодексу України;
2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 4 частини 1 статті 15 Бюджетного кодексу України;
6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду сільського бюджету на 2023 рік:
1) у частині доходів є надходження, визначені статтями 691, частиною 1 статті 71 Бюджетного кодексу України;
2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України та джерела фінансування визначені статтею 72 Бюджетного кодексу України;
3) у частині кредитування є надходження, визначені пунктами 10,11 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та джерела фінансування визначені статтею 72 Бюджетного кодексу України.
7. Установити, що у 2023 році кошти, отримані до спеціального фонду сільського бюджету (абзаци 1, 2 пункту 6 цього рішення) згідно з відповідними пунктами частини 1 статті 691 та частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 2 статті 71 та статтями 90, 91 Бюджетного кодексу України, а кошти спеціального фонду згідно з абзацом 3 пункту 6 цього рішення, спрямовуються на надання кредитів з сільського бюджету індивідуальним сільським забудовникам.
8. Визначити на 2023 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками сільського бюджету видатки загального фонду на:
- оплату праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
- забезпечення продуктами харчування;
- оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
- соціальне забезпечення;
- поточні трансферти місцевим бюджетам;
- підготовку кадрів закладами фахової передвищої та вищої освіти;
- забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення та індивідуального користування;
- оплату послуг з охорони державних (комунальних) закладів культури.
9. Відповідно до статті 16 Бюджетного кодексу України надати право начальнику відділу фінансів Дубриницької сільської ради у межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів сільського бюджету на депозитах, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
10. Відповідно до статей 43, 73 Бюджетного кодексу України надати право Дубриницькій сільській раді отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів сільського бюджету, пов'язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
11. Головним розпорядникам коштів сільського бюджету забезпечити виконання норм Бюджетного кодексу України стосовно:
1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням;
2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;
3) забезпечення доступності інформації про сільський бюджет відповідно до законодавства, а саме:
здійснення публічного представлення та публікації інформації про сільський бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2024 року;
оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;
4) врахування у першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов праці та розміру мінімальної заробітної плати;
5) проведення у повному обсязі розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ і послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним
видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання тощо.
12. Надати право сільському голові за погодженням із постійною комісією сільської ради з питань планування бюджету, соціально-економічного розвитку, промисловості, підприємництва та сфери послуг, у період між пленарними засіданнями сесій сільської ради:
12.1. Здійснювати протягом 2023 року розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій і дотацій з Державного бюджету України та інших місцевих бюджетів, відповідно до змін, внесених законодавчими актами, нормативними урядовими рішеннями та рішеннями місцевих рад.
12.2. Вносити зміни до видатків за головними розпорядниками коштів сільського бюджету на 2023 рік у разі, якщо після прийняття рішення про сільський бюджет повноваження на виконання функцій або надання послуг, на яке надано бюджетне призначення, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника бюджетних коштів до іншого головного розпорядника бюджетних коштів. При цьому, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншим головним розпорядником сільського бюджету, якому це доручено.
12.3. Вносити зміни до видатків за головними розпорядниками коштів сільського бюджету на 2023 рік у разі внесення змін до структури ради та передачі повноважень головних розпорядників коштів, визначених цим рішенням, іншим структурним підрозділам сільської ради.
12.4. За обґрунтованим поданням головних розпорядників бюджетних коштів вносити зміни до переліку об’єктів та обсягів їх фінансування, будівництво, реконструкція, реставрація та капітальний ремонт яких проводиться за рахунок коштів спеціального фонду, відповідно до проектно-кошторисних документацій, назв об’єктів та робіт, видатки на які передбачені в сільському бюджеті на 2023 рік.
12.5. У межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів перерозподіляти видатки за бюджетними програмами окремо за загальним та спеціальним фондами сільського бюджету, у тому числі обсяги регіональних програм.
13. У разі внесення Міністерством фінансів України змін і доповнень до бюджетної класифікації фінансовому відділу сільської ради враховувати такі зміни під час складання й виконання розпису сільського бюджету на 2023 рік;
14.Установити, що в процесі виконання сільського бюджету перерозподіл видатків за економічною класифікацією в межах затвердженого загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів по загальному та спеціальному фондах здійснюється фінансовим відділом за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів.
15. Рішення набирає чинності з 1 січня 2023 року.
16. Додатки 1-6 до цього рішення є невід'ємною частиною.
17. Оприлюднити рішення в десятиденний строк з дня його прийняття відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України.
18. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій (Гунтей О.В.).
Сільський голова Любов ЛАВЕР
Додаток № 1 до рішення виконавчого комітету Дубриницької сільської ради «Про бюджет Дубриницько-Малоберезнянської сільської територіальної громади на 2023 рік» |
||||||
від 20 грудня 2022 року № | ||||||
Доходи сільського бюджету на 2023 рік | ||||||
07536000000 | ||||||
( код бюджету) | ||||||
грн | ||||||
Код | Найменування згідно з Класифікацією доходів бюджету | Усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | ||
Разом | у т.ч. бюджет розвитку | |||||
10000000 | Податкові надходження | 23 731 500 | 23 731 500 | |||
11000000 | Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості | 12 550 000 | 12 550 000 | |||
11010000 | Податок та збір на доходи фізичних осіб | 12 550 000 | 12 550 000 | |||
11010100 | Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати | 9 600 000 | 9 600 000 | |||
11010200 | Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами | 2 800 000 | 2 800 000 | |||
11010400 | 150 000 | 150 000 | ||||
13000000 | Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів | 1 250 000 | 1 250 000 | |||
13010000 | Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів | 1 250 000 | 1 250 000 | |||
13010100 | Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування | 450 000 | 450 000 | |||
13010200 | Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) | 800 000 | 800 000 | |||
14040000 | Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів | 700 000 | 700 000 | |||
14040100 | Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну,рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 | 500 000 | 500 000 | |||
14040200 | Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) | 200 000 | 200 000 | |||
18000000 | Місцеві податки та збори, що сплачується (перераховується) згідно з Податковим кодексом України | 9 072 720 | 9 072 720 | |||
18010000 | Податок на майно | 6 560 720 | 6 560 720 | |||
18010100 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості | 15 000 | 15 000 | |||
18010200 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості | 500 | 500 | |||
18010300 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості | 4 000 | 4 000 | |||
18010400 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості | 900 000 | 900 000 | |||
18010500 | Земельний податок з юридичних осіб | 3 841 220 | 3 841 220 | |||
18010600 | Орендна плата з юридичних осіб | 1 500 000 | 1 500 000 | |||
18010700 | Земельний податок з фізичних осіб | 200 000 | 200 000 | |||
18010900 | Орендна плата з фізичних осіб | 100 000 | 100 000 | |||
18011100 | Транспортний податок з юридичних осіб | |||||
18030000 | Туристичний збір | 2 000 | 2 000 | |||
18030200 | Туристичний збір, сплачений фізичними особами | 2 000 | 2 000 | |||
18050000 | Єдиний податок | 2 510 000 | 2 510 000 | |||
18050300 | Єдиний податок з юридичних осіб | 10 000 | 10 000 | |||
18050400 | Єдиний податок з фізичних осіб | 2 500 000 | 2 500 000 | |||
20000000 | Неподаткові надходження | 490 600 | 160 600 | 330 000 | ||
21081100 | Адміністративні штрафи та інші санкції | 3 000 | 3 000 | |||
22000000 | Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності | 155 600 | 155 600 | |||
22010000 | Плата за надання адміністративних послуг | 55 000 | 55 000 | |||
22012500 | Плата за надання інших адміністративних послуг | 5 000 | 5 000 | |||
22012600 | Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 50 000 | 50 000 | |||
22080000 | Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном | 100 000 | 100 000 | |||
22080400 | Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності | 100 000 | 100 000 | |||
22090000 | Державне мито | 600 | 600 | |||
22090100 | Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування | 600 | 600 | |||
24000000 | Інші неподаткові надходження | 5 000 | 5 000 | |||
24060000 | Інші надходження | 5 000 | 5 000 | |||
24060300 | Інші надходження | 5 000 | 5 000 | |||
25000000 | Власні надходження бюджетних установ | 330 000 | 330 000 | |||
25010000 | Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством | 330 000 | 330 000 | |||
25010100 | Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю | 330 000 | 330 000 | |||
Разом доходів | 24 063 320 | 23 733 320 | 330 000 | |||
40000000 | Офіційні трансферти | 40 404 700 | 40 404 700 | |||
41000000 | Від органів державного управління | 40 404 700 | 40 404 700 | |||
41020000 | Дотації з державного бюджету | 15 275 500 | 15 275 500 | |||
41020100 | Базова дотація | 15 275 500 | 15 275 500 | |||
41030000 | Субвенції з державного бюджету іншим місцевим бюджетам | 24 353 000 | 24 353 000 | |||
41033900 | Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам | 24 353 000 | 24 353 000 | |||
41040000 | Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам | 776 700 | 776 700 | |||
41040200 | Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету | 776 700 | 776 700 | |||
776 700 | 776 700 | |||||
Усього доходів | 64 468 520 | 64 138 520 | 330 000 | |||
Секретар ради Марина МИЦОДА | ||||||
Додаток № 2 до рішення Дубриницької сільської ради «Про бюджет Дубриницько-Малоберезнянської сільської територіальної громади на 2023 рік» |
||||||
від"20" грудня 2022 року № | ||||||
Фінансування сільського бюджету на 2023 рік | ||||||
07536000000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
грн. | ||||||
Код | Найменування згідно з Класифікацією фінансування бюджету |
Усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | ||
Усього | у тому числі бюджет розвитку |
|||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
Фінансування за типом кредитора | ||||||
200000 | Внутрішнє фінансування | -500 000,00 | 500 000,00 | 500 000 | ||
208000 | Фінансування за рахунок зміни залишків коштів бюджетів | -500 000,00 | 500 000,00 | 500 000 | ||
208400 | Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) | -500 000,00 | 500 000,00 | 500 000 | ||
Фінансування за типом боргового зобов'язання | ||||||
600000 | Фінансування за активними операціями | -500 000,00 | 500 000,00 | 500 000 | ||
602000 | Зміни обсягів готівкових коштів | -500 000,00 | 500 000,00 | 500 000 | ||
602400 | Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) | -500 000,00 | 500 000,00 | 500 000 | ||
Секретар ради Марина МИЦОДА | ||||||
Додаток № 3 до рішення Дубриницької сільської ради «Про бюджет Дубриницько-Малоберезнянської сільської територіальної громади на 2023 рік» |
||||||||||||||||
від"20" грудня 2022 року № | ||||||||||||||||
Розподіл видатків бюджету Дубриницько-Малоберезнянської сільської територіальної громади на 2023 рік за головними розпорядниками коштів | ||||||||||||||||
07536000000 | ||||||||||||||||
(код бюджету) | грн | |||||||||||||||
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету |
Код Типової програмної класифікації видатків та кредиту- вання місцевого бюджету |
Код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету | Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету/відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету | Загальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | ||||||||||
Усього | видатки споживання | з них | видатки розвитку | Усього | у тому числі | видатки споживання | з них | видатки розвитку | ||||||||
оплата праці | комунальні послуги та енергоносії | бюджет розвитку | оплата праці | комунальні послуги та енергоносії | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
0100000 | 01 | Сільська рада(головний розпорядник) | 19 430 000 | 19 430 000 | 12 480 000 | 1 170 000 | 19 430 000 | |||||||||
0110000 | 01 | Сільська рада(відповідальний виконавець) | 19 430 000 | 19 430 000 | 12 480 000 | 1 170 000 | 19 430 000 | |||||||||
0110150 | 0150 | 0111 | Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад | 16 500 000 | 16 500 000 | 12 480 000 | 470 000 | 16 500 000 | ||||||||
0112111 | 2111 | 0726 | Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги | 250 000 | 250 000 | 250 000 | ||||||||||
0112152 | 2152 | 0763 | Інші програми та заходи у сфері охорони здоровя | 50 000 | 50 000 | 50 000 | ||||||||||
0116030 | 6030 | 0620 | Організація благоустрою населених пунктів | 1 700 000 | 1 700 000 | 700 000 | 1 700 000 | |||||||||
0117130 | 7130 | 0421 | Здійснення заходів із землеустрою" | 40 000 | 40 000 | 40 000 | ||||||||||
0117150 | 7150 | 0422 | Реалізація програм у галузі лісового господарства і мисливства | 40 000 | 40 000 | 40 000 | ||||||||||
0117461 | 7461 | 0456 | Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету | 800 000 | 800 000 | 800 000 | ||||||||||
0119770 | 9770 | 0180 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 50 000 | 50 000 | 50 000 | ||||||||||
0600000 | 06 | Відділ освіти, культури, сім"ї, туризму, молоді та спорту (головний розпорядник) | 39 559 520 | 39 559 520 | 28 661 800 | 2 788 600 | 830 000 | 500 000 | 330 000 | 500 000 | 40 389 520 | |||||
0610000 | 06 | Відділ освіти, культури, сім"ї, туризму, молоді та спорту сільської ради (відповідальний розпорядник) | 39 559 520 | 39 559 520 | 28 661 800 | 2 788 600 | 830 000 | 500 000 | 330 000 | 500 000 | 40 389 520 | |||||
0610160 | 0160 | 0111 | Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об'єднаних територіальних громадах | 1 476 200 | 1 475 200 | 1 077 900 | 40 000 | 1 476 200 | ||||||||
0611010 | 1010 | 0910 | Надання дошкільної освіти | 4 497 900 | 4 497 900 | 3 131 000 | 223 600 | 300 000 | 300 000 | 4 797 900 | ||||||
0611021 | 1021 | 0921 | Надання загальної середньої освіти закладами загальної освіти | 6 950 000 | 6 950 000 | 3 182 500 | 2 495 000 | 230 000 | 200 000 | 30 000 | 200 000 | 7 180 000 | ||||
0611031 | 1031 | 0921 | Надання загальної середньої освіти закладами загальної освіти | 24 353 000 | 24 353 000 | 19 961 000 | 24 353 000 | |||||||||
0611142 | 1142 | 0990 | Інші програми та заходи у сфері освіти | 3 620 | 3 620 | 3 620 | ||||||||||
0613230 | 3230 | 1070 | Видатки повязані з наданням підтримки внутрішньо переміщеними та/або евакуйованим особам у звязку з веденням бойових дій | 300 000 | 300 000 | 300 000 | 300 000 | 300 000 | 600 000 | |||||||
0614030 | 4030 | 0824 | Забезпечення діяльності бібліотек | 602 800 | 602 800 | 458 000 | 602 800 | |||||||||
0614060 | 4060 | 0828 | Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів | 1 276 000 | 1 276 000 | 851 400 | 30 000 | 1 276 000 | ||||||||
0614082 | 4082 | 0829 | Інші заходи в галузі культури і мистецтва |
100 000 | 100 000 | 100 000 | ||||||||||
0800000 | 08 | Управління соціального захисту населення | 3 233 000 | 3 233 000 | 3 233 000 | |||||||||||
0810000 | 08 | Управління соціального захисту населення | 3 233 000 | 3 233 000 | 3 233 000 | |||||||||||
0810160 | 0160 | 0111 | Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об'єднаних територіальних громадах | 2 280 000 | 2 280 000 | 1 766 900 | 15 000 | 2 280 000 | ||||||||
0813104 | 3104 | 1020 | Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю | 608 000 | 608 000 | 474 240 | 608 000 | |||||||||
0813160 | 3160 | 1010 | Надання соціальних гарантій інвалідам, фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги | 245 000 | 245 000 | 245 000 | ||||||||||
0813242 | 3242 | 1090 | Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення | 100 000 | 100 000 | 100 000 | ||||||||||
3700000 | 37 | Фінансове управління (головний розпорядник) | 1 166 000 | 1 066 000 | 800 000 | 1 166 000 | ||||||||||
3710000 | 37 | Фінансове управління (відповідальний виконавець) | 1 166 000 | 1 066 000 | 800 000 | 1 166 000 | ||||||||||
3710160 | 0160 | 0111 | Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об'єднаних територіальних громадах | 1 066 000 | 1 066 000 | 800 000 | 0 | 1 066 000 | ||||||||
3718710 | 8710 | 0133 | Резевний фонд | 100 000 | 100 000 | |||||||||||
Разом видатків | 63 388 520 | 63 288 520 | 44 182 940 | 3 973 600 | 830 000 | 500 000 | 330 000 | 500 000 | 64 218 520 | |||||||
Секретар ради | Марина МИЦОДА | |||||||||||||||
Додаток №4 до рішення Дубриницької сільської ради «Про бюджет Дубриницько-Малоберезнянської сільської територіальної громади на 2023 рік» |
|||||||||||||||
від"20" грудня 2022 року № | |||||||||||||||
Кредитування сільського бюджету у 2023 році | |||||||||||||||
07536000000 | |||||||||||||||
(код бюджету) | |||||||||||||||
грн. | |||||||||||||||
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів | Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів | Код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету | Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету/відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету | Надання кредитів | Повернення кредитів | Кредитування-всього | |||||||||
Загальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | Загальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | Загальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | |||||||
усього | у тому числі бюджет розвитку |
усього | у тому числі бюджет розвитку |
усього | у тому числі бюджет розвитку |
||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
0100000 | 01 | Сільська рада(головний розпорядник) | 250 000 | 350 000 | 0 | 600000 | 0 | 0 | 0 | 0 | 250000 | 350000 | 0 | 600000 | |
0110000 | 01 | Сільська рада(відповідальний виконавець) | 250 000 | 350 000 | 0 | 600000 | 0 | 0 | 0 | 0 | 250000 | 350000 | 0 | 600000 | |
0118831 | 8831 | 1060 | Надання довгострокових кредитів індивідуальним забудовникам житла на селі | 250 000 | 350 000 | 600000 | 0 | 600000 | |||||||
3700000 | 37 | Фінансове управління (головний розпорядник) | -350 000 | -350 000 | -350 000 | -350 000 | |||||||||
3710000 | 37 | Фінансове управління (відповідальний виконавець) | -350 000 | -350 000 | -350 000 | -350 000 | |||||||||
3708832 | 8832 | 1060 | Повернення довгострокових кредитів, наданих індивідуальним забудовникам житла на селі | -350 000 | -350 000 | -350 000 | -350 000 | ||||||||
Всього | 250 000 | 350 000 | 0 | 600 000 | 0 | -350 000 | 0 | -350 000 | 250 000 | 0 | 0 | 250 000 | |||
Секретар ради | Марина МИЦОДА | ||||||||||||||
Додаток №5 до рішення Дубриницької сільської ради «Про бюджет Дубриницько-Малоберезнянської сільської територіальної громади на 2023 рік» |
||||
"20"грудня 2022р. № | ||||
Міжбюджетні трансферти на 2023 рік | ||||
07536000000 | ||||
(код бюджету) | ||||
1. Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів | ||||
(грн) | ||||
Код Класифікації доходу бюджету/ Код бюджету | Найменування трансферту/Найменування бюджету-надавача міжбюджетного трансферту | Усього | ||
1 | 2 | 3 | ||
І. Трансферти до загального фонду бюджету | 40 405 200 | |||
99000000000 | Державний бюджет | 39 628 500 | ||
41020100 | Базова дотація | 15 275 500 | ||
41033900 | Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам | 24 353 000 | ||
07100000000 | Обласний бюджет | 776 700 | ||
41040200 | Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету | 776 700 | ||
Х | УСЬОГО за розділами І, ІІ, у тому числі: | 40 405 200 | ||
Х | загальний фонд | 40 405 200 | ||
Х | спеціальний фонд | |||
2. Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам | ||||
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету/Код бюджету | Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету | Найменування трансферту/Найменування бюджету-отримувача міжбюджетного трансферту | Усього | |
1 | 2 | 3 | 4 | |
І. Трансферти із загального фонду бюджету | ||||
Х | Х | УСЬОГО за розділами І, ІІ, у тому числі: | ||
Х | Х | загальний фонд | ||
Х | Х | спеціальний фонд | ||
Секретар ради Марина МИЦОДА | ||||
|
Додаток №6 до рішення Дубриницької сільської ради «Про бюджет Дубриницько-Малоберезнянської сільської територіальної громади на 2023 рік» |
||||||||||
від"20" грудня 2022 року № | ||||||||||
Розподіл витрат бюджету Дубриницької сільської територіальної громади на реалізацію місцевих програм у 2023 році | ||||||||||
07536000000 | ||||||||||
(код бюджету) | гривень | |||||||||
Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету | Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету | Код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету | Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету/ відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету |
Найменування місцевої програми | Дата та номер документа, яким затверджено місцеву програму | Усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | ||
усього | у тому числі бюджет розвитку | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
0100000 | 01 | Сільська рада(головний розпорядник) | 2 680 000 | 2 330 000 | 350 000 | |||||
0100000 | 01 | Сільська рада(відповідальний виконавець) | 2 680 000 | 2 330 000 | 350 000 | |||||
0112111 | 2111 | 0726 | Первинна медична допомога населенню, що надаєься центрами первинної медичної (медико-0санітарної)допомоги | Програма фінансової підтримки КНП"Центр первинної медико-санітарної допомоги"Дубриницької сільської ради на 2023 рік | Рішення № | 250 000 | 250 000 | |||
0112152 | 2152 | 0763 | Інші програми та заходи у сфері охорони здоровя | "Програма медичного забезпечення жителів Дубриницької сільської ради у разі амбулаторного лікування на 2021-2025 роки" | Рішення № 135 від 26.01.2021р. | 50 000 | 50 000 | |||
0116030 | 6030 | 0620 | Організація благоустрою населених пунктів | "Програма благоустрою населених пунктів обєднаної громади" на 2023 рік | Рішення № | 1 700 000 | 1 700 000 | |||
0117130 | 7130 | 0421 | Здійснення заходів із землеустрою" | Програма розвитку земельних відносин на території Дубриницької сільської на 2022-2023 роки | Рішення №1130 від 15.02.2022р. | 40 000 | 40 000 | |||
0117150 | 7150 | 0422 | Реалізація програм у галузі лісового господарства і мисливства | "Програма розвитку лісового та мисливського господарства Дубриницько-Малоберезнянської сільської територіальної громади на 2021-2025 р. " | Рішення №367 від 20.04.2021 р. | 40 000 | 40 000 | |||
0118831 | 8831 | 1060 | Надання довгострокових кредитів індивідуальним забудовникам житла на селі | Програма « Власний дім» на 2021 – 2023 рр. | Рішення № 44 від 22.12.2020р. | 600 000 | 250 000 | 350 000 | ||
0600000 | 06 | Відділ освіти, культури, сім"ї, туризму, молоді та спорту (головний розпорядник) | 100 000 | 100 000 | ||||||
0610000 | 06 | Відділ освіти, культури, сім"ї, туризму, молоді та спорту сільської ради (відповідальний розпорядник) | 100 000 | 100 000 | ||||||
0614082 | 4082 | 0829 | Інші заходи в галузі культури і мистецтва | Програма розвитку культури і мистецтва на 2021-2023 роки | Рішення № 45 від 22.12.2020 | 100 000 | 100 000 | |||
0800000 | 08 | Управління соціального захисту населення | 100 000 | 100 000 | ||||||
0810000 | 08 | Управління соціального захисту населення | 100 000 | 100 000 | ||||||
0813242 | 3242 | 1090 | Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення | Програма « Турбота» на 2021-2023 рік | Рішення № 43 від 22.12.2020 | 100 000 | 100 000 | |||
РАЗОМ | 2 880 000 | 2 530 000 | 250 000 | |||||||
Секретар ради | Марина МИЦОДА | |||||||||
У К Р А Ї Н А
ДУБРИНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХІХ сесія
VIII скликання
РІШЕННЯ
_________ Дубриничі № ____
Про затвердження структури виконавчих
органів ради, загальної чисельності
виконавчого комітету ради та самостійних
структурних підрозділів Дубриницької
сільської ради
Відповідно до вимог ч.1 ст. 144 Конституції України, ст.25 ч.1ст.59, п. 5 ч. 1 ст.26, п.6 ч.4 ст. 42, ч. 1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців громадських формувань», Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо визначення територій та адміністративних центрів територіальних громад», Постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 №807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів», Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» та наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2002 р. №57 «Про затвердження документів, що застосовуються у процесі виконання бюджету», з метою оптимізації та вдосконалення роботи виконавчих органів Дубриницької сільської ради, структурування функціональних напрямків діяльності, забезпечення ефективної роботи, враховуючи пропозиції сільського голови Лавер Л.І. щодо структури виконавчого комітету сільської ради та інших виконавчих органів Дубриницька сільська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити структуру та загальну чисельність виконавчого комітету Дубриницької сільської ради з 02.01.2023 року в кількості 31 штатних одиниць згідно додатку №1.
2. Затвердити відділи виконавчого комітету Дубриницької сільської ради (з правами юридичної особи) загальною чисельністю 29,25 штатних одиниць згідно з додатком 2.
3. Дубриницькому сільському голові Любові ЛАВЕР затвердити штатний розпис апарату виконавчого комітету Дубриницької сільської ради та самостійних структурних підрозділів Дубриницької сільської ради в межах затвердженої чисельності.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії Дубриницької сільської ради з питань:
- фінансів, соціально-економічного розвитку, комунальної власності та інвестицій (Гунтей О.В.);
- освіти, охорони здоров’я, культури, фізичного виховання, з питань прав людини, законності, депутатської діяльності та етики (Чургович В.М.).
Сільський голова Любов ЛАВЕР
Додаток 1 до рішення
від року №
СТРУКТУРА ТА ЧИСЕЛЬНІСТЬ ДУБРИНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
№п/п |
НАЙМЕНУВАННЯ ПОСАД |
КЛЬКІСТЬ ШТАТНИХ ОДИНИЦЬ |
||
Службовці |
Працівники,які виконують функції обслуговування |
|||
АПАРАТ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
||||
1. |
Сільський голова |
1 |
||
2. |
Секретар сільської ради |
1 |
||
3. |
Перший заступник сільського голови |
1 |
||
4. |
Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів влади |
1 |
||
5. |
Керуючий справами (секретар виконавчого комітету сільської ради) |
1 |
||
6. |
Староста |
4 |
||
ВСЬОГО |
9 |
|
||
ВІДДІЛИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
||||
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО - КАДРОВОЇ РОБОТИ ТА ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
||||
1. |
Начальник відділу |
1 |
||
2. |
Архіваріус |
1 |
||
3. |
Інспектор з військового обліку |
1 |
||
ВСЬОГО |
2 |
1 |
||
ЗАГАЛЬНИЙ ВІДДІЛ |
||||
1. |
Начальник відділу |
1 |
||
2. |
Головний спеціаліст |
2 |
||
ВСЬОГО |
3 |
|
||
ВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЇ |
||||
1. |
Начальник відділу |
1 |
||
2. |
Головний спеціаліст |
1 |
||
ВСЬОГО |
2 |
|
||
ВІДДІЛ АРХІТЕКТУРИ, МІСТОБУДУВАННЯ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА ІНФРАСТРУКТУРИ |
||||
1. |
Начальник відділу |
1 |
||
2. |
Інспектор по контролю за благоустроєм |
2 |
||
ВСЬОГО |
1 |
2 |
||
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ |
||||
1. |
Начальник центру - державний реєстратор речових прав на нерухоме майно |
1 |
||
2. |
Адміністратор |
3 |
||
3. |
Спеціаліст |
3 |
||
ВСЬОГО |
4 |
3 |
||
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ |
||||
1. |
Начальник відділу-головний бухгалтер |
1 |
||
2. |
Головний спеціаліст - уповноважена особа на здійснення публічних закупівель |
1 |
||
3. |
Секретар-діловод |
1 |
||
ВСЬОГО |
2 |
1 |
||
ВСЬОГО |
||
|
24 |
7 |
Секретар ради Марина МИЦОДА
Додаток 2 до рішення
від року №
САМОСТІЙНІ СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ
ДУБРИНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
№п/п |
НАЙМЕНУВАННЯ ПОСАД |
КЛЬКІСТЬ ШТАТНИХ ОДИНИЦЬ |
|||
Службовці |
Працівники,які виконують функції обслуговування |
||||
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ’Ї, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ |
|||||
1. |
Начальник відділу |
1 |
|||
2. |
Головний спеціаліст із загальної середньої та дошкільної освіти |
1 |
|||
3. |
Головний спеціаліст з питань культури, туризму, молоді і спорту |
1 |
|||
4. |
Головний бухгалтер |
1 |
|||
5. |
Спеціаліст-бухгалтер |
2 |
|||
6. |
Головний спеціаліст - уповноважена особа на здійснення публічних закупівель |
1 |
|||
7. |
Головний спеціаліст з питань сім’ї, дітей та молоді |
1 |
|||
ВСЬОГО |
5 |
3 |
|||
ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ |
|||||
1. |
Начальник відділу |
1 |
|||
2. |
Головний бухгалтер |
1 |
|||
ВСЬОГО |
2 |
|
|||
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ |
||||||
1. |
Начальник служби |
1 |
|
|||
2. |
Головний спеціаліст |
1 |
|
|||
ВСЬОГО |
2 |
|
||||
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА З ПИТАНЬ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ |
||||||
1. |
Начальник відділу |
1 |
|
|||
2. |
Головний спеціаліст з питань соціального захисту населення |
1 |
|
|||
3. |
Головний спеціаліст - бухгалтер |
1 |
|
|||
4. |
Соціальний робітник |
3 |
||||
5. |
Прибиральник службових приміщень |
1,25 |
||||
6. |
Водій |
|
2 |
|||
7. |
Опалювач |
|
1,5 |
|||
8. |
Технічний працівник |
|
6,5 |
|||
ВСЬОГО |
3 |
14,25 |
||||
ВСЬОГО |
||||||
|
12 |
17,25 |
||||
Секретар ради Марина МИЦОДА