УКРАЇНА
ДУБРИНИЦЬКА CІЛЬСЬКА РАДА
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
3 сесія VIIІ скликання
РІШЕННЯ № 210
Від 16 березня 2021 року
с. Дубриничі
Про встановлення ставок та пільг із
сплати податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки,
на 2022 рік
Керуючись статтею 266 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, постановою КМУ від 24.05.2017р. №483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.Установити з 01.01.2022 р. на території Дубриницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області:
1)ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з додатком 1.
2)пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2.
2.Секретарю сільської ради забезпечити оприлюднення цього рішення шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Дубриницької сільської ради http://dubrynichi-rada.gov.ua та на інформаційному стенді в приміщенні адмінбудинку сільської ради.
3.Направити копію цього рішення рішення до Перечинської та Великоберезнянської ДПІ Ужгородського управління ГУ ДПС у Закарпатській області для виконання.
4.Рішення набирає чинності з 01.01.2022 року.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійній комісію з питань планування бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій (Гунтей О.В.)
Сільський голова Л.І. ЛАВЕР
Додаток 1
до рішення ІІІ сесії 8 скликання від
16.03.2021року №210
СТАВКИ
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1
Ставки встановлюються на 2022 рік та вводяться в дію з 01 січня 2022 року.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області2 |
Код району2 |
Код КОАТУУ2 |
Назва2 |
07 |
10 |
2123281000,2123281001,2123281002,2123282001,2120883601 2120883601,2120883602,2120883603,2120880400,2120884400,2120887201 |
Дубриницька сільська рада |
Класифікація будівель та споруд2 |
Ставки податку3 за 1 кв. метр |
||||||
код2 |
найменування2 |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
||||
1 зона4 |
2 зона4 |
3 зона4 |
1 зона4 |
2 зона4 |
3 зона4 |
||
11 |
Будівлі житлові |
||||||
111 |
Будинки одноквартирні |
||||||
1110 |
Будинки одноквартирні5 |
||||||
1110.1 |
Будинки одноквартирні масової забудови |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1110.2 |
Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1110.3 |
Будинки садибного типу |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1110.4 |
Будинки дачні та садові |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
112 |
Будинки з двома та більше квартирами |
||||||
1121 |
Будинки з двома квартирами5 |
||||||
1121.1 |
Будинки двоквартирні масової забудови |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1121.2 |
Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1122 |
Будинки з трьома та більше квартирами5 |
||||||
1122.1 |
Будинки багатоквартирні масової забудови |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1122.2 |
Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1122.3 |
Будинки житлові готельного типу |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
113 |
Гуртожитки5 |
||||||
1130.1 |
Гуртожитки для робітників та службовців |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1130.2 |
Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1130.3 |
Гуртожитки для учнів навчальних закладів5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1130.4 |
Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1130.5 |
Будинки дитини та сирітські будинки5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1130.6 |
Будинки для біженців, притулки для бездомних5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
1130.9 |
Будинки для колективного проживання інші |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
0,05 |
0,05 |
0,05 |
12 |
Будівлі нежитлові |
||||||
121 |
Готелі, ресторани та подібні будівлі |
||||||
1211 |
Будівлі готельні |
||||||
1211.1 |
Готелі |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1211.2 |
Мотелі |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1211.3 |
Кемпінги |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1211.4 |
Пансіонати |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1211.5 |
Ресторани та бари |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1212 |
Інші будівлі для тимчасового проживання |
||||||
1212.1 |
Туристичні бази та гірські притулки |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1212.2 |
Дитячі та сімейні табори відпочинку |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1212.3 |
Центри та будинки відпочинку |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1212.9 |
Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
122 |
Будівлі офісні |
||||||
1220 |
Будівлі офісні5 |
||||||
1220.1 |
Будівлі органів державного та місцевого управління5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1220.2 |
Будівлі фінансового обслуговування |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1220.3 |
Будівлі органів правосуддя5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1220.4 |
Будівлі закордонних представництв5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1220.5 |
Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1220.9 |
Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
123 |
Будівлі торговельні |
||||||
1230 |
Будівлі торговельні |
||||||
1230.1 |
Торгові центри, універмаги, магазини |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1230.2 |
Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1230.3 |
Станції технічного обслуговування автомобілів |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1230.4 |
Їдальні, кафе, закусочні тощо |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1230.5 |
Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1230.6 |
Будівлі підприємств побутового обслуговування |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1230.9 |
Будівлі торговельні інші |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
124 |
Будівлі транспорту та засобів зв’язку |
||||||
1241 |
Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв’язку та пов’язані з ними будівлі |
||||||
1241.1 |
Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1241.2 |
Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1241.3 |
Будівлі міського електротранспорту |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1241.4 |
Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1241.5 |
Морські та річкові вокзали, маяки та пов’язані з ними будівлі |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1241.6 |
Будівлі станцій підвісних та канатних доріг |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1241.7 |
Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1241.8 |
Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1241.9 |
Будівлі транспорту та засобів зв’язку інші |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1242 |
Гаражі |
||||||
1242.1 |
Гаражі наземні |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1242.2 |
Гаражі підземні |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1242.3 |
Стоянки автомобільні криті |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1242.4 |
Навіси для велосипедів |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
125 |
Будівлі промислові та склади |
||||||
1251 |
Будівлі промислові5 |
||||||
1251.1 |
Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1251.2 |
Будівлі підприємств чорної металургії5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1251.3 |
Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1251.4 |
Будівлі підприємств легкої промисловості5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1251.5 |
Будівлі підприємств харчової промисловості5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1251.6 |
Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1251.7 |
Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1251.8 |
Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1251.9 |
Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1252 |
Резервуари, силоси та склади |
||||||
1252.1 |
Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1252.2 |
Резервуари та ємності інші |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1252.3 |
Силоси для зерна |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1252.4 |
Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1252.5 |
Склади спеціальні товарні |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1252.6 |
Холодильники |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1252.7 |
Складські майданчики |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1252.8 |
Склади універсальні |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1252.9 |
Склади та сховища інші5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
126 |
Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення |
||||||
1261 |
Будівлі для публічних виступів |
||||||
1261.1 |
Театри, кінотеатри та концертні зали |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1261.2 |
Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1261.3 |
Цирки |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1261.4 |
Казино, ігорні будинки |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1261.5 |
Музичні та танцювальні зали, дискотеки |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1261.9 |
Будівлі для публічних виступів інші |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1262 |
Музеї та бібліотеки |
||||||
1262.1 |
Музеї та художні галереї5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1262.2 |
Бібліотеки, книгосховища5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1262.3 |
Технічні центри |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1262.4 |
Планетарії5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1262.5 |
Будівлі архівів5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1262.6 |
Будівлі зоологічних та ботанічних садів5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1263 |
Будівлі навчальних та дослідних закладів |
||||||
1263.1 |
Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1263.2 |
Будівлі вищих навчальних закладів |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1263.3 |
Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1263.4 |
Будівлі професійно-технічних навчальних закладів5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1263.5 |
Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1263.6 |
Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1263.7 |
Будівлі закладів з фахової перепідготовки |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1263.8 |
Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1263.9 |
Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1264 |
Будівлі лікарень та оздоровчих закладів |
||||||
1264.1 |
Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1264.2 |
Лікарні профільні, диспансери5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1264.3 |
Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1264.4 |
Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1264.5 |
Шпиталі виправних закладів, в’язниць та Збройних Сил5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1264.6 |
Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1264.9 |
Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1265 |
Зали спортивні5 |
||||||
1265.1 |
Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1265.2 |
Басейни криті для плавання |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1265.3 |
Хокейні та льодові стадіони криті |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1265.4 |
Манежі легкоатлетичні |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1265.5 |
Тири |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1265.9 |
Зали спортивні інші |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
127 |
Будівлі нежитлові інші |
||||||
1271 |
Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства5 |
||||||
1271.1 |
Будівлі для тваринництва5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1271.2 |
Будівлі для птахівництва5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1271.3 |
Будівлі для зберігання зерна5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1271.4 |
Будівлі силосні та сінажні5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1271.5 |
Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1271.6 |
Будівлі тепличного господарства5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1271.7 |
Будівлі рибного господарства5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1271.8 |
Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1271.9 |
Будівлі сільськогосподарського призначення інші5 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,00 |
1,00 |
1,00 |
1272 |
Будівлі для культової та релігійної діяльності5 |
||||||
1272.1 |
Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1272.2 |
Похоронні бюро та ритуальні зали |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1272.3 |
Цвинтарі та крематорії5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1273 |
Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою5 |
||||||
1273.1 |
Пам’ятки історії та архітектури5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1273.2 |
Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1273.3 |
Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1274 |
Будівлі інші, не класифіковані раніше5 |
||||||
1274.1 |
Казарми Збройних Сил5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1274.2 |
Будівлі поліцейських та пожежних служб5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1274.3 |
Будівлі виправних закладів, в’язниць та слідчих ізоляторів5 |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1274.4 |
Будівлі лазень та пралень |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
1274.5 |
Будівлі з облаштування населених пунктів |
х |
0,00 |
0,00 |
х |
0,00 |
0,00 |
Секретар сільської ради М.Ю.Мицода
Додаток 2
до рішення ІІІ сесії 8 скликання від
16.03.2021року №210
ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податковогокодексу України, із сплати податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки1
Пільги встановлюються на 2022 рік та вводяться в дію
з 01.01.2022 року.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області2 |
Код району2 |
Код КОАТУУ2 |
Назва2 |
07 |
10 |
2123281000,2123281001,2123281002,2123282001,2120883601 2120883601,2120883602,2120883603,2120880400,2120884400,2120887201 |
Дубриницька сільська рада |
Група платників, категорія/класифікація |
Розмір пільги |
- об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, учасників АТО та членів їх сімей на період проходження служби; |
100 |
- об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств. |
100 |
об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать фізичним особам, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років |
100 |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Дубриницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2022 рік"
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Податкового кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Закону України «Про запобігання корупції» з урахуванням методики проведення аналізу впливу регуляторного акту.
1.Визначення та аналіз проблеми , яку передбачається розв’язати шляхом
прийняття регуляторного акту.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, встановлюється згідно з Податковим Кодексом України. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – це місцевий податок, що сплачується платниками за об’єкти житлової нерухомості і зараховується до сільського бюджету.
У зв’язку з потребою встановлення ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки для визначення надходжень до сільського бюджету Дубриницької сільської ради виникла необхідність у розробці та затвердженні на сесії Дубриницької сільської ради проекту даного рішення з метою забезпечення надходжень до сільського бюджету, регламентування відносин щодо сплати даного податку платниками (фізичними та юридичними особами), які знаходяться на території Дубриницької сільської ради.
Дане питання не може бути вирішене за допомогою ринкових механізмів, оскільки Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що до виключної компетенції органів місцевого самоврядування належить встановлення місцевих податків і зборів відповідно до Податкового кодексу України.
Проектом рішення Дубриницької сільської ради «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік» затверджуються ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та встановлюються пільги для фізичних та юридичних осіб зі сплати даного податку.
- Цілі регулювання.
Цілями прийняття регуляторного акту є:
- Дотримання вимог Податкового кодексу України в частині встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- Отримання додаткового обсягу надходжень до сільського бюджету Дубриницької сільської ради;
- Відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних зі справлянням податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки.
- Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановленої мети.
Альтернатива відсутня. Згідно вимог Податкового кодексу України податок на нерухоме майно відмінного від земельної ділянки є обов’язковим.
Прийняття сільською радою запропонованого регуляторного акту дасть можливість вирішити визначені проблеми, оскільки проект рішення Дубриницької сільської ради «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік» повністю відповідає нормам Податкового кодексу України.
- Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.
Для розв’язання проблеми пропонується застосувати наступний механізм та заходи:
- встановлення ставки податку для об’єктів житлової нерухомості, що перебуває у власності фізичних та юридичних осіб;
- встановлення ставки податку для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебуває у власності фізичних та юридичних осіб;
- встановлення пільг зі сплати податку на нерухоме майно;
- оприлюднення регуляторного акту в засобах масової інформації та на офіційному веб- сайті Дубриницької сільської ради.
- Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Можливість досягнення мети, передбаченої в розділі 2 даного аналізу проекту рішення Дубриницької сільської ради «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік» є цілком реальною, оскільки прийняття даного проекту рішення надає можливість:
- стабільного надходження коштів до сільського бюджету Дубриницької сільської ради;
- збільшити обсяги видатків для забезпечення фінансування повноважень органів місцевого самоврядування.
Позитивними факторами будуть:
- додаткові надходження до сільського бюджету;
- здійснення планування та прогнозування надходжень від сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки при формуванні сільського бюджету.
- Очікувані результати прийняття регуляторного акта.
Нижче наведена таблиця з очікуваними результатами прийняття рішення Дубриницької сільської ради «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік»
Сільська рада |
-Дотримання норм чинного законодавства; -збільшення надходжень до міського бюджету; - можливість збільшення витрат на фінансування покладених на органи місцевого самоврядування |
Процедура розробки регуляторного акту |
Фізичні, юридичні особи та громадяни |
-Прозорий механізм справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; - вирішення соціальних проблем, проектів, покращення інфраструктури населених пунктів Дубриницької сільської ради у зв’язку із збільшенням доходу у сільський бюджет |
Витрати на сплату податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки. із збільшенням доходу у сільський бюджет. |
- Строк дії регуляторного акта.
Строк дії рішення Дубриницької сільської ради «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік» встановлюється довгостроково, до внесення змін або до прийняття нових нормативно-правових актів.
8.Показники результативності регуляторного акта
. - кількість платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; - сума надходжень до сільського бюджету від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- рівень поінформованості платників податку з основними положеннями регуляторного акту.
- Заходи за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» шляхом застосування базового та повторного відстеження.
Базове відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено до набрання чинності даного регуляторного акту.
Повторне – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше, двох років з дня набрання чинності акту