Blue Flower

 У К Р А Ї Н А

ДУБРИНИЦЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА 

 УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

ХІХ сесія

VIII скликання

 

                                                           РІШЕННЯ                                    

 

20.12.2022                                         Дубриничі                                    № 1217    

Про звіт сільського голови про роботу Дубриницької сільської ради та її виконавчого комітету

        Заслухавши звіт сільського голови Лавер Л.І. «Про роботу Дубриницько-Малоберезнянської  територіальної громади»  та керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

ВИРІШИЛА:

 

Звіт сільського голови Лавер Л.І. «Про роботу Дубриницької сільської ради та її виконавчого комітету» взяти до відома (додається).

    

                                         

Сільський голова                                                                       Любов  ЛАВЕР

Звіт Дубриницького сільського голови

про свою роботу, роботу виконавчого комітету, депутатського корпусу сільської ради та виконання делегованих повноважень, передбачених

Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”

за 2022 рік

Представляю  Вашій увазі звіт про роботу Дубриницької сільської ради за 2022 рік.

             Ми живемо у часі реальних змін та випробувань, зумовлених вторгненням  країни-агресора на територію нашої держави. Усвідомлюючи всю повноту відповідальності за розвиток  та майбутнє  громади в умовах воєнного стану,  ми  робили все можливе для створення  безпечних умов для жителів, поліпшення духовної та матеріальної сфер їх життя. Вся наша діяльність будувалася планово, на підставі тісної співпраці з обласною та районною військовими адміністраціями. В період воєнного стану діяльність сільської ради була спрямована на забезпечення дотримання Конституції та законів України, здійснення заходів правового режиму, оборони, цивільного захисту, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.

На початку військового вторгнення рф в Україну працівниками виконкомому Дубриницької сільської ради  протягом 10 діб було організовано обігрів та харчування (бульйон, чай, кава, бутерброди, солодощі, вода, соки) для жителів з різних областей України, які масово перетинали кордон. Протягом однієї доби кордон перетинали близько 10-15 тис. осіб.

          Задля фінансової підтримки Збройних Сил України  протягом 2-х місяців 2022 року (березень та квітень) я  перераховувала заробітну плату на потреби ЗСУ, зокрема 128-ї окремої гірсько-штурмової Закарпатської бригади (військова частина А 1556) та за власні кошти закупила автомобіль, бензопилу , матеріали необхідні для побудови окопів для потреб військовослужбовців ЗСУ.

За період з 24.02.2022 по жовтень 2022 року  нами  було отримано чотири автомобілі для потреб Збройних Сил України, які надходили як гуманітарна допомога, були зареєстровані в Україні і передані через Ужгородський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки передані відповідним військовим частинам 128 бригади.

         Мною налагоджено тісну співпрацю з волонтерськими організаціями, окремими волонтерами та різного роду благодійними організаціями, релігійними громадами щодо вирішення питання забезпечення потреб внутрішньо переміщених осіб, які прибули на тимчасове проживання в Дубриницько-Малоберезнянську територіальну громаду, громадян, які залишились проживати на тимчасово окупованих територіях та військовослужбовців ЗСУ. Така співпраця налагоджена з  народним депутатом України Лаба Михайлом Михайловичем, благодійними фондами “Опіка”, “Наємія”, “Дім Милосердя”, Католицькою церковною громадою святого Франциска м. Дармштадт Німеччина, Михайлівсько-Кошицькою православною Єпархією, православною церковною громадою  с.Яновець Словаччина, Українським товариством в Швейцарії, Форумом Живота Словачиина, Великоберезнянською районною організацією Товариства Червоного Хреста, волонтерами: Поляк Міланом, Марко Володимиром, Марко Євгенієм, Бегені Іваном і ін. Це дало можливість забезпечувати потреби військовослужбовців ЗСУ, підрозділів територіальної оборони та внутрішньо переміщених осіб у  спальних мішках, каріматах (яких було передано відповідно близько по 150 шт), ковдрах, матрацах, постільній білизні, продуктах харчування, воді, засобах гігієни та ін.

         За період з 24.02.2022 по теперішній час на території Дубриницько-Малоберезнянської  територіальної громади були влаштовані для тимчасового проживання  1250 внутрішньо-переміщених осіб, більше 200 із яких проживали в місцях компактного проживання: Дубриницькому закладі дошкільної освіти, Малоберезнянському закладі дошкільної освіти, Новоселицькій гімназії з дошкільним підрозділом, де їм забезпечувалось трьохразове харчування, умови для умивання, прання і т.д.

         Станом на теперішній час на території громади ще проживають 188 внутрішньо переміщених осіб.  Майже щотижнево внутрішньо переміщені особи, що проживають на території громади мають можливість отримати гуманітарну допомогу у вигляді продуктів харчування, засобів гігієни, одяг б/в, постільної білизни  і ін.

         Внутрішньо переміщеним особам, які проживають на території громади забезпечується належне надання первинної медико-санітарної допомоги, вони мають можливість влаштувати своїх дітей в заклади дошкільної та загальної середньої освіти на території громади.

         Дубриницька сільська рада неодноразово передавала гуманітарну допомогу для постраждалого від війни населення, яке залишилось проживати в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях через волонтерську організацію “Разом – ми сила”.

         З метою облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб, які втратили житло, або які ще не мають можливості повернутися у власні домівки, так як населені пункти де їх основне місце проживання знаходяться поки що під окупацією ворога, мною підписано  меморандум з благодійною організацією “Благодійний фонд “Проєкт Надія” та Обласною військовою адміністрацією щодо реалізації пілотного проєкту на території с.Дубриничі – реконструкцію існуючої будівлі школи початкових класів Дубриницького ліцею за адресою с. Дубриничі, вул. Центральна, 73 з подальшим поселенням на тимчасове проживання до 100 внутрішньо переміщених осіб, їх соціальну адаптацію та інтеграцію в місцеву територіальну громаду. Даний проєкт успішно реалізовується. Для цього прийнято відповідне рішення та укладено договір.

         Крім того, облаштовується житло для близько 20 внутрішньо переміщених осіб в приміщенні колишньої Дубринич-Березької ЗОШ І ступеня. За сприянням Закарпатської обласної військової адміністрації виділено кошти з обласного бюджету у сумі 200,0 тис. грн. на реконструкцію даху цієї будівлі, всі інші роботи проводяться за рахунок коштів місцевого бюджету сільської ради та власними зусиллями працівників. З моєї ініціативи встановлено 3 печки на ФАПах в селах: Буківцьово, Новоселиця, Пастілки за кошти спонсорів.

         Сьогоднішній звіт це своєрідне підведення підсумків колективної праці кожного депутата, постійних комісій сільської ради, виконавчого комітету, які змушені миттєво реагувати на події. Від їхніх рішень залежить життєдіяльність сіл,  а також підтримка цілої країни. Адже ми живемо в умовах воєнного часу.

             Ситуація, у якій опинилася наша країна з 24 лютого, є безпрецедентною. Пряма безпосередня агресія, військові дії, тимчасова окупація, велика кількість внутрішньо переміщених осіб стали величезним викликом для органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб. Нерегламентовані і неунормовані ситуації вимагають  нестандартних рішень.

         Діяльність сільської ради та виконкому спрямовувалась відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану».

Тому безумовним пріоритетом стало визначення першочергових завдань, які  покладалися на територіальну громаду, задля того, щоб забезпечити її максимальну ефективність в управлінні ресурсним потенціалом території, з метою своєчасного забезпечення нагальних потреб фронту та відновленням економіки.

          Так, у 2022 році організовано та підготовлено 6 засідань сесій сільської ради , на яких прийнято 96 відповідних рішень.

Виконкомом сільської ради проведено 15  засідань виконкому, за результатами яких прийнято 195 рішень.

Сільським головою видано 312 розпоряджень: з яких 14 про відрядження; 140 про надання щорічних оплачуваних відпусток та інших відпусток; 82 з кадрових питань (особового складу) та 78 розпоряджень з основної діяльності.

Доходи

До загального фонду бюджету сільської територіальної громади за   2022 рік надійшло 24 574 201  тис.грн. власних та закріплених доходів, що становить 97 відсотка до бюджетного призначення.

Податкові надходження складають 24416,7 тис.грн., що становить 97,9 відсотка від усіх власних надходжень до бюджету.

Найбільшу частку у доходах загального фонду займає податок  на доходи фізичних осіб за звітний період до бюджету ТГ надійшло 12 155,1 тис.грн. цього податку 105,6 відсотка до плану),   рентна плата та плата за використання інших ресурсів 1253,0 тис. грн. цього податку (89,5 відсотка до плану). Земельний податок з юридичних осіб, за звітний період до бюджету ТГ надійшло 3743,3 тис. грн. цього податку (93,6 відсотка до плану).

    Збільшилися   надходження акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів. Загальна сума цих надходжень станом на 15.12.2022 року склала 1047,0 тис. грн. цього податку (149,6 до відсотка плану).

Вагомим джерелом бюджету територіальної громади є податок на майно, сума надходжень якого у звітному періоді становить 6449,1 тис. грн., або 89,0 відсотка до запланованих показників.

 За звітний  період  до  бюджету  територіальної громади надійшло  2655,2 тис. грн. єдиного податку (94,7 відсотка до плану).     

         Неподаткових надходжень до бюджету надійшло  157,5 тис. грн. Зокрема 151,8 тис. грн. - адміністративні збори та платежі, плати за надання адміністративних послуг – 44,0 тис. грн., надходження коштів від орендної плати за користування цілісними майновими комплексами – 107,3 тис. грн.,

          До спеціального фонду бюджету надійшло 953,1 тис. грн., що становить  288,8 відсотка до затверджених показників на рік. Найбільшу питому вагу у надходженнях спеціального фонду займають власні надходження бюджетних установ – 208,1 відсотків, яких надійшло відповідно 686,7тис. грн. Крім того, надійшло 4 547 грн. екологічного податку та від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності  надійшло в  сумі 229,2 тис. грн.

 

Міжбюджетні трансферти

За   2022 рік з державного та місцевого бюджетів до загального фонду надійшло 36403,3 тис.грн. офіційних трансфертів, що складає 100 відсотка до призначення, в тому числі:

  • базової дотації - 10130,2 тис. грн., що складає 100 відсотків;
  • дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного

бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1319,8 тис.грн., що складає 100,0 відсотків;

  • освітньої субвенції – 24852,1 тис. грн., що складає 100,0 відсотків;

         -  субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 101,2 тис. грн.

          

Видатки

На видатки загального фонду бюджету сільської територіальної громади за    2022 рік (враховуючи міжбюджетні трансферти) використано кошти у сумі 50 673,5 тис. грн. До затверджених показників на звітний період з урахуванням  виконання бюджету територіальної громади за видатками склало 74,2 відсотка.

Протягом звітного періоду фінансування освіти профінансовано на 80,7 відс., соціальний захист населення – 82,5 відс. На фінансування вищезгаданих галузей спрямовано 38 379,0 тис. грн.

Ключовим питанням виконання видаткової частини бюджету ТГ були і залишаються питання щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати у бюджетній сфері, розрахунки за спожиті енергоносії та комунальні послуги бюджетними установами, здійснення виплат соціального спрямування.

Заробітна плата з нарахуваннями займає 64,2 відсотка у видатках загального фонду бюджету ТГ. У цілому по бюджету протягом звітного                                                           

періоду на оплату праці працівникам бюджетних установ з нарахуваннями використано 46 892,2 тис. грн.

Із загального фонду бюджету ТГ видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв профінансовано у сумі 2175,9 тис. грн., товари та послуги – 3179,4 тис. грн., з них  продукти харчування – 114,2 тис. грн.,  поточні трансферти –  386,3 тис. грн., соціальне забезпечення – 214,5 тис. грн.

Касові видатки по виплаті заробітної плати з нарахуваннями на зарплату становлять – 10 395,8 тис. грн.

На оплату енергоносіїв по установах органів місцевого самоврядування спрямовано 2 175,9 тис. грн., касові в сумі 2 173,0 тис. грн.

                                                         

Кредиторська і дебіторська заборгованість

        Станом на 15.12.2022 року дебіторської та кредиторської  заборгованості по загальному та спеціальному фонду немає.

 

Фінансування бюджету

Залишки коштів загального фонду бюджету ТГ на початок 2022 року складали  8 742,9 тис. гривень.

Протягом звітного періоду до загального фонду бюджету надійшло доходів у сумі  60 414,9 тис. грн., проведено видатків – 50 673,5 тис. грн.

 По спеціальному фонду зведеного бюджету залишки коштів на початок року складали 363,8 тис. грн., надійшло доходів до спеціального фонду в сумі 953,1 тис. грн.

Протягом 2022 року виконкомом Дубриницько-Малоберезнянської ТГ вдалося забезпечити:

- купівлю канцтоварів, заправку картриджів, оплату телекомукаційних послуг, купівлю програмного забезпечення, обслуговування веб-сайту ТГ;

- оплату електроенергії для установ сільської ради та вуличного освітлення на території громади;

- для безперебійного функціонування автомобіля, закуплено бензин, автозапчастини, масло;

  • придбання бензопил для потреб громади ;

- утримання мереж зовнішнього освітлення в селах Малий Березний, Мирча, Дубриничі, Чорноголова, Буківцьово;

- зроблено поточний ремонт нежитлової будівлі по вулиці Центральна 136 в селі Дубриничі («ДІАНА»)

  • закуплено товари для косметичного ремонту в адмінбудівлях ТГ;
  • здійснено закупівлю підлогового покриття (ламінатт, плитка керамічна);

- надання послуги по прибиранню снігу по вулицях в селах Малий Березний, Мирча, Дубриничі, Пастілки, Чорноголова;(січень-лютий 2022 року).

- виготовлено технічну документацію з нормативно- грошової оцінки земель населеного пункту с. Малий Березний.

Для амбулаторій загальної практики-сімейної медицини та ФАПів було виділено кошти в сумі 242951,07 грн., з яких 50 тис. грн. використано на оплату заробітної плати  з податками, 192 951,07 грн.  на електроенергію.

Крім того  з місцевого бюджету за програмою фінансової підтримки на відшкодування витрат, пов’язаних з відпуском лікарських засобів безоплатно та на пільгових умовах було виділено 40 852,69 грн.

 

У сфері медицини

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Дубриницької сільської ради Закарпатськкої області є закладом охорони здоров’я, що надає первинну медичну допомогу , а також вживає заходів із профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.

 Метою створення Підприємства є:

- надання первинної та інших видів медичної допомоги населенню;

- забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку;

-  проведення профілактичних щеплень;

- планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта з метою своєчасної профілактики, діагностики та забезпечення лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів;

- консультації щодо профілактики, діагностики, лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, а також щодо ведення здорового способу життя;

- забезпечення дотримання міжнародних принципів доказової медицини та галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;

- участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;

         Структура закладу включає:

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с.Дубиничі 

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с.Малий Березний

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с.Чорноголова

Фельдшерсько-акушерський пункт с.Буківцеве

Фельдшерсько-акушерський пункт с.Смерекове

Фельдшерсько-акушерський пункт с.Пастілки

Фельдшерсько-акушерський пункт с.Новоселиця

Фельдшерсько-акушерський пункт с.Мирча

Фельдшерсько-акушерський пункт с.Завосино

Лікарі закладу заключають декларації з пацієнтами для надання первинної медичної допомоги станом на 01 грудня кількість декларацій становить 4332    

За договорами, укладеними з НСЗУ станом на 01.12.2022 р. отримано 2 604 796,55 грн., які використано на заробітну плату працівникам, оплату послуг з надання доступу та супроводу програмного забезпечення, послуг з обслуговування комп’ютерної техніки, бензин.

Надходження з місцевого бюджету за програмою фінансової підтримки на відшкодування витрат, пов’язаних з відпуском лікарських засобів безоплатно і на пільгових умовах за 11 місяців 2022 року – 40852,69 грн.

 

У сфері соціального захисту населення

У поточному році робота відділу, як і всіх органів державної влади, місцевого самоврядування відбувається в умовах введення в нашій  країні воєнного стану, пов’язаного із повномасштабним збройним вторгнення російської федерації на територію України. У зв’язку із військовою агресією російської федерації значна кількість громадян  України вимушені були залишити місця свого постійного проживання у населених пунктах, де відбуваються активні бойові дії, та перемістились у більш безпечні регіони України. Тому пріоритетними в таких умовах в роботі відділу стали питання забезпечення першочергових потреб внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися до нашої громади, забезпечення їх житлом, харчуванням. З метою обліку внутрішньо переміщених осіб, у період дії воєнного стану Урядом України виконавчим органам сільських селищних та міських рад було надано повноваження щодо прийняття заяв та видачі довідок про взяття на облік ВПО та внесення до Єдиної інформаційної бази даних відповідної інформації про внутрішньо переміщену особу. Виконання зазначених функції в територіальній громаді забезпечується відділом соціального захисту населення та з питань комунальної власності сільської ради. З початку війни станом на 01.12.2022 року до нашої територіальної громади перемістилося 1250 осіб.  696 особам надано статус внутрішньо переміщених осіб з видачею відповідної довідки, яка підтверджує статус ВПО. Крім того, відділом прийнято 417 заяв для призначення щомісячної грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам. Для забезпечення першочергових потреб внутрішньо переміщених осіб, які тимчасово проживають в територіальній громаді організовано систематичну видачу продуктових наборів, засобів гігієни, одягу за рахунок гуманітарної допомоги, яка надходить до територіальної громади від різних благодійних та волонтерських організацій, представництва Міжнародної організації Червоного Хреста України. ю технікою можна буде розмістити до Крім того, відділом проведено відповідну роботу щодо оформлення власникам житлових приміщень компенсації за тимчасове проживання у них внутрішньо переміщених осіб. Станом на 01.12.2022 року 26 власниками житла були подані відповідні заяви на отримання компенсації на загальну суму 88,6 тис. грн.

У звітному періоді відділом відповідно до покладених на нього завдань постійно проводиться робота по забезпеченню соціальної підтримки населення громади, в тому числі через механізм надання адміністративних послуг, який передбачає виконання таких функцій, як приймання заяв та документів для надання усіх видів  соціальної допомоги, компенсацій, житлових субсидій, надання пільг, інших соціальних виплат, у тому числі в співпраці з центром надання адміністративних послуг.

          За 11 місяців 2022 року відділом від громадян нашої територіальної громади прийнято 900 заяв з відповідними документами про призначення різних видів соціальної допомоги, пільг та житлових субсидій, з них:

            для призначення житлових субсидій -   131;

            для призначення пільг                         -  60

            для призначення соціальних допомог - 709.

            В 2022 році за рахунок коштів сільського бюджету забезпечено фінансування та виплату компенсації 22 фізичним особам, за надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі, відповідно до постанов КМУ від 23.09.2020 №859 та від 29.04.2004 №558. Загальна сума виплаченої за 11 місяців цього року компенсації склала 210,8 тис. грн., заборгованість відсутня. Даний вид соціальних послуг надається громадянам, які за станом здоров’я не здатні до самообслуговування та потребують постійної сторонньої допомоги.

           З початку цього року в громаді повноцінно почав функціонувати комунальний заклад «Центр надання соціальних послуг» Дубриницької сільської ради, на який покладено повноваження по забезпеченню в територіальній громаді надання базових соціальних послуг. Штатна чисельність центру складає 5 осіб, з яких: 1 керівник,  1 фахівець із соціальної роботи, 3 – соціальні робітники. У звітному році соціальними робітниками Центру 16 одиноким особам територіальної громади, які за станом здоров’я, похилий вік потребують стороннього догляду надається соціальна послуга «Догляд вдома» (село Дубриничі 3 особи, с.Новоселиця 3 особи, с.Чорноголова 4 особи, с.Малий Березний 6 осіб).  Також 38 малозабезпеченим особам громади організовано доставку оди раз на тиждень гарячих обідів.

        Для підвищення рівня соціального  захисту дітей, які проживають в громаді, відділом було розроблено та прийнято на сесії сільської ради Програму фінансування заходів щодо святкування Дня Святого Миколая, Новорічних та Різдвяних свят для дітей Дубриницько-Малоберезнянської територіальної громади на 2022-2025 роки. На цей рік на виконання заходів Програми з бюджету сільської ради виділено 100,0 тис. грн. За ці кошти для дітей нашої громади будуть закуплені новорічні подарунки.

        В поточному році відділом отримано від Міністерства соціальної політики України сучасні меблі та комп’ютерну техніку на загальну суму 268,2 тис. грн., що дало змогу значно покращити, як умови роботи працівників відділу, так і рівень та якість обслуговування жителів громади, які звертаються до відділу за отриманням різних  видів соціальних та адміністративних послуг.        

        До сфери діяльності відділу віднесено також  питання комунальної власності. Завдяки проведеній відповідній роботі до комунальної власності територіальної громади за рішенням Перечинського районного суду передано безхазяйне майно – будівлю колишнього магазину «Діана», що знаходиться за адресою с.Дубриничі, вул.Центральна, 136. У вказаній будівлі буде розміщений КЗ «Центр надання соціальних послуг», що в свою чергу надасть більші можливості для розвитку в територіальній громаді базових соціальних послуг.

           За 11 місяців 2022 року до бюджету громади від оренди об’єктів комунальної власності надійшло 99,1 тис.грн.

          В поточному році відділом на розгляд сесії сільської ради було підготовлено 8 проектів рішень з питань, які стосуються комунальної власності.

       

У сфері земельних відносин

Протягом 2022 року відділ земельних відносин та з питань екології виконавчого комітету Дубриницької сільської ради (далі Відділ) виконував завдання щодо реалізації повноважень у сфері земельних відносин Дубриницько-Малоберезнянської територіальної громади (далі – громади), визначених Земельним кодексом України, Законом України «Про місцеве самовря­дування в Україні» та іншими нормативно правовими актами.

Здійснювалася підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів в рамках взаємодії відділу з іншими органами державної влади на території області, підготовка інформацій на листи підприємств, установ, організацій, адвокатських запитів.

Протягом  2022 року відділом підготовлено  78 проєктів рішень про надання дозволів на виготовлення документації із землеустрою, а саме:

-  технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)  – 3;

- проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства – 42;

- проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)  - 17;

-проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів  - 1;

- проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для індивідуального садівництва  - 15;

- проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для сінокосіння та випасання худоби  - 2;

Протягом  2022 року відділом підготовлено  22 проєктів рішення про затвердження документації із землеустрою, а саме:

-  технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)  – 7;

- проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства – 14;

- проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)  - 1;

Окрім цього підготовлено:

- 1 проєкт рішення про надання дозволу на проведення нормативної грошової оцінки земель населених пуктів с. Малий Березний, с. Мирча, с. Завосино;

- 3 проекти рішень про припинення права користування в зв’язку з добровільною відмовою громадян від користування земельними ділянками;

Протягом 2022 року, земельні ділянки у власність громадянам не передавались. 

З метою наповнення місцевого бюджету протягом року проводилась робота по впорядкуванню та внесенню змін в діючі договори оренди земельних ділянок. В результаті проведеної роботи підготовлено 4 проекти рішень та додаткових угод до договорів.             

В 2022 році відділом підготовлений договір купівлі-продажу земельної ділянки гр. Антолик М.М., площею  0,2770 га вартістю  276130,00 грн.

Відділом організовано роботу по реєстрації права комунальної власності на 12 земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які передані з державної власності.

На протязі року представники відділу брали участь у розгляді 5 звернень громадян, зокрема, щодо вирішення межових спорів, за результатами яких готувались акти обстежень та проекти рішень про їх затвердження.

Відділ на сайті Дубриницької сільської ради висвітлював інформацію щодо земельних питань, здійснення заходів з протидії пожежонебезпечним випадкам, порядку поводження з твердими побутовими відходами, також надавались консультації громадянам та суб’єктам господарювання, здійснювалось погодження меж земельних ділянок комунальної власності відповідно до норм чинного законодавства.

Спеціалісти відділу на постійній основі підвищували рівень знань, приймали участь у нарадах, вебінарах, семінарах, тренінгах, у галузі земельних відносин та з питань поводження з твердими побутовими відходами.

У сфері надання адміністративних послуг

  • Зареєстровано звернень громадян – 350,
  • Видано довідок:

- про склад сім’ї – 256. Із них за віддаленими робочими місцями видано:

с. Буківцьова – 30,

с. Смерекова – 12.

- інших довідок – 415. Із них за віддаленими робочими місцями видано:

с. Буківцьова – 17,

с.Смерекова – 56.

- про тимчасове проживання ВПО – 261,

- виписок з погосподарських книг  - 5,

- характеристик – 42.

3. Прийнято заяв від власників житлових приміщень для отримання ними компенсації за спожиті комунальні послуги під час розміщення внутрішньо переміщених осіб – 32.

4. Зареєстровано заяв через соціальну Програму «Прихисток» - 6.

5. Реєстрація місця проживання фізичних осіб:

  • зареєстровано місце проживання фізичних осіб – 33,
  • знято з реєстрації місце проживання – 1,
  • знято з реєстрації місце проживання за повідомленням ДМС (померлі) – 79,
  • видано витягів про реєстрацію місця проживання з РТГ – 95,
  • видано довідок про зняття з реєстрації місця проживання (форма 16) – 3,
  • видано довідок про реєстрацію місця перебування (форма 14) – 1,
  • внесення змін до інформації про особу до Реєстру територіальної громади (актуалізація даних в РТГ) – 325. Із них за віддаленими робочими місцями видано:

с. Буківцьова – 51,

с. Смерекова – 8.

6. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (310):

  • реєстрація права власності – 83,
  • реєстрація іншого речового права – 202,
  • внесення змін до записів Державного реєстру речових прав – 14,
  • надання інформації з Державного реєстру речових прав – 11,

7. Нотаріальні дії (57):

  • заповіти – 2,
  • довіреності – 13,
  • посвідчення фотокопій – 35,
  • засвідчення справжності підпису – 1,
  • заяви-згоди – 6.

8. За 2022 рік укладено 3 узгоджені рішення про співпрацю з суб’єктами надання адміністративних послуг через ЦНАП Дубриницької сільської ради з метою розширення кола надання адмінпослуг жителям громади. Всього укладено узгоджених рішень – 9, зокрема з:

      - Південно-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції у Закарпатській області по наданню комплексної послуги «єМалятко»,

      - Ужгородським місцевим центром з надання безоплатної вторинниї правової допомоги,

      - Головним управлінням Держпродспоживслужби в Закарпатській області,

- ДП «Ужгородське лісове господарство»,

- ДП «Перечинське лісове господарство»,

- Управлінням Держпраці у Закарпатській області,

- Головним управлінням ДСНС України у Закарпатській області,

- сектором у Закарпатській області Державного агентства водних ресурсів України,

- Департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської ОДА,

- Головним управлінням Держгеокадастру у Закарпатській області.

На виконання узгоджених рішень, прийнято заяв про надання адмінпослуг суб’єктами надання адмінпослуг через ЦНАП – 81.

У сфері освіти

Структура освіти Дубриницько-Малоберезнянської територіальної громади це:

2 дошкільні заклади освіти: Дубриницький заклад дошкільної освіти та Малоберезнянський заклад дошкільної освіти. Також у Чорноголівському закладу дошкільної освіти призупинений виховний процес з 2021 року у зв’язку з аварійним станом. Даний ЗДО мав бути відремонтований за рахунок ДФРР на суму 15,9 млн. грн. у 2022 році, однак через війну фінансування заморожене.

6 закладів загальної середньої освіти, у тому числі:

1 ліцей, який має статус опорного закладу; (Дубриницький ліцей)

2 ліцеї;( Малоберезнянський та Чорноголівський ліцеї) (перейменовані відповідно до вимог ЗУ «Про повну загальну середню освіту в Україні»)

3– гімназії, одна з них з дошкільним підрозділом; ( Мирчанська, Смереківська гімназії, Новоселицька гімназія з дошкільним підрозділом)

      Всього у загальноосвітніх навчальних закладах громади навчається 734 учні, а саме: Дубриницький ліцей – 279, Малоберезнянський ліцей – 182, Чорноголівський ліцей – 118, Мирчанська гімназія – 68, Смереківська гімназія – 40, Новоселицька гімназія з дошкільним підрозділом – 47. Загальна кількість класів 58. Таким чином середня наповнюваність класів становить 12,6 дитини.

Завдяки статусу опорного закладу, яким згідно рішення сесії сільської ради визначено Дубриницький ліцей, у межах ініціативи «Спільно до навчання» отримав від ЮНІСЕФ 109 тисяч гривень для підтримки безперервного навчання у 2022-2023 навчальному році. Ці кошти можуть бути використані на:

- підтримувальні дрібні ремонтні роботи (фарбування, ремонт і заміна вікон, меблів, електрики, сантехніки тощо);

- підготовку до зимового періоду (закупівля обігрівачів для школи, ковдр, генераторів, палива; покриття незначних транспортних витрат на забезпечення процесу придбання тощо);

- придбання навчально-методичних матеріалів (підручників, канцелярського приладдя, обладнання для інтернету, книг для читання, меблів, паперу, чорнил для принтерів для друку навчальних матеріалів, гарнітури, вебкамер, інтерактивних дошок/екранів, матеріалів для дошкільних заходів тощо).

Інклюзивна освіта

Для забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами у  2021/2022 навчальному році  функціонувало 3 інклюзивних класів в  3 закладах загальної середньої освіти (Дубриницький ліцей, Малоберезнянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Чорноголівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів). 

Для всіх шести учнів з особливими освітніми потребами групою фахівців із числа педагогів, психологів, за участю батьків дитини розроблено індивідуальні програми розвитку, здійснюється психолого-педагогічний супровід учнів. Корекційну складову було реалізовано  фахівцями Перечинського ІРЦ та Великобрезнянського ІРЦ.

На підтримку дітей з особливими освітніми потребами у 2021/2022 навчальному році було спрямовано 76 200 тис. грн коштів субвенції з державного бюджету Загалом у закладах, які реалізують право осіб з ООП функціонує 3 ресурсні кімнати.

 

Професійний розвиток педагогів

За підсумками обласного туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2021” педагоги Дубриничько-Малоберезнянського ОТГ посіли:

          ІІ місце у номінація „Біологія” Шоляк Катерина, учитель Дубриницького ліцею;

         ІІІ місце у номінації „Основи правознавства” – Шулевка Іванна, учитель  Малоберезнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів;

Для забезпечення подальшого впровадження ідей Нової української школи як основи механізму реалізації Концепції „Нова українська школа” у базовій школі педагоги протягом грудня 2021, січня 2022 року пройшли навчання при Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти.  Протягом навчання вчителі ознайомилися з особливостями впровадження НУШ для базової середньої освіти на прикладі 5 класів, типовими освітніми програмами та базовими навчальними планами, опанували сучасні методи навчання та оцінювання в НУШ. 3 учителів (історія, фізична культура) стали тренерами та були залучені до системи підвищення кваліфікації області.

 

Робота з обдарованими учнями

За результатами участі учнів у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України переможцями та призерами стали  5 учнів Дубриницького ліцею та 1 учениця Малоберезнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів:

ІІ місце  у відділення „Філософія та суспільствознавство”, секція „Правознавство” – Гриньо Світлана, учениця 9 класу Дубриницького ліцею, науковий керівник Савко О.В., учитель історії та правознавства;

ІІ місце у відділенні „Хімії та біології”, секція  „Теологія, релігієзнавство та історія релігії” – Гаврилюк Ольга, учениця 10 класу Дубриницького ліцею, науковий керівник Савко О.В., учитель історії та правознавства;

ІІ місце у відділенні „Екології а аграрних наук”, секція „Екологія” – Білогуб Злата, учениця 10 класу Дубриницького ліцею, науковий керівник Шоляк К.В., учитель біології та хімії;

ІІ місце у відділення „Філософія та суспільствознавство”, секція „Педагогіка” – Лешанич Анастасія, учениця 10 класу Малоберезнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, науковий керівник                              Янішин Д.Ю., учитель історії та правознавства

ІІІ місце у відділенні „Хімія та біологія”, секція  „Біологія людини” – Павлич Валерія, учениця 8 класу Дубриницького ліцею, науковий керівник Шоляк К.В., учитель біології та хімії;

ІІІ місце у відділенні „Хімія та біологія”, секція  „Зоологія, ботаніка” – Поп Таїсія, учениця 10 класу Дубриницького ліцею, науковий керівник               Шоляк О.М., учитель біології.

Дистанційне навчання

В  закладах освіти Дубриницько-Малоберезнянського ОТГ освітній процес здійснюється з використанням технологій дистанційного навчання через

поєднання синхронного та асинхронного режимів. Асинхронний режим забезпечується через платформу  Google Classroom, Messenger, Viber; синхронний режим за допомогою корпоративної платформи Google Workspace for Education, комунікаційних онлайн сервісів Google Meet. Освітній процес здійснюється з максимальним дотриманням розкладу уроків. Однак, в окремих закладах загальної середньої освіти навчання проводиться тільки в асинхронному режимі, в тому числі через відсутність або низьку якість інтернет-з’єднання, недостатнє забезпечення гаджетами.

Для забезпечення синхронного та асинхронного режимів навчання учнів в

умовах воєнного стану педагогічні працівники та адміністрації закладів найчастіше використовують пакети хмарних сервісів Google G Suite for Education. Заклади мають власні домени і використовують корпоративні облікові записи для доступу, окремі заклади – освітню платформу „Єдина школа”. Проводиться апробація електронних журналів та щоденників.

Заняття в закладах проводяться згідно з розкладом, затвердженим директором, що враховує вимоги Санітарного регламенту щодо тривалості перерв та тривалості роботи з використанням комп’ютерної техніки для дітей різних вікових категорій. Однак, варто зауважити, що висвітлена інформація щодо дистанційного навчання та розкладу занять у закладах освіти наявна лише у 2 закладах освіти й це питання потребує додаткових управлінських рішень.

Контроль за виконанням навчальних програм, організацією освітнього процесу дирекціями закладів освіти забезпечується шляхом перевірки календарного планування, записів проведених уроків у класних (в т.ч. електронних) журналах, журналах факультативних та індивідуальних занять, а також відвідування онлайн-уроків; адміністрації закладів під’єднані до Вайбергруп класів. Також в Google Workspace for Education дирекція має можливість в кожному сервісі системи відслідковувати роботу кожного вчителя за допомогою відповідної вкладки „Звіти та аудит”. Календарно-тематичне планування відкориговано згідно з розкладом та відповідно до структури навчального року.

Оцінювання результатів роботи учнів проводиться за допомогою дистанційних платформ, через передачу відео-аудіо уроків та текстової інформації в синхронному або асинхронному режимах (письмові роботи: самостійні, контрольні, перекази, лабораторні, практичні, тестові завдання тощо). Результати навчання вчителі відображають у класних журналах.

Позитивними чинниками, що впливають на покращення результатів навчання учнів відзначаємо: постійний зворотній зв'язок з учнями; вміння застосовувати технології дистанційного навчання; самоорганізованість та відповідальність учнів; підтримку батьків; опануванні учнями навчального матеріалу; чіткі правила та інструкції щодо організації дистанційного навчання.

Про наявність чинників, які негативно впливають на результати навчання

учнів у дистанційному режимі в умовах дії воєнного стану відмічаємо: відсутність „живого спілкування” між учителем та учнем; невміння самостійно вчитися; відсутність в учнів постійного доступу до швидкісної мережі Інтернет та технічних засобів.

Під час онлайн-під’єднання до уроків відмічено присутність 50 % – 80 %

відсотків наявного контингенту учнів. На відвіданих уроках забезпечено синхронний режим навчання та дотримання Санітарного регламенту. Педагоги

адаптовують навчальні матеріали до особливостей класу, можливостей учнів, створюють для них комфортну, довірливу обстановку, використовують поєднання кількох цифрових інструментів на онлайн-уроках (відео, ігрові завдання, надання часу на самостійне опрацювання матеріалу тощо), повторюють правила роботи з онлайн-платформами, взаємодії у хмарних сервісах, інструменти спільної роботи з документами та засоби групової діяльності й комунікації. Під час уроків педагогічні працівники забезпечують психологічну підтримку відповідно до вікових особливостей учнів, допомагають пристосовуватися до нових форм навчання.

Враховуючи вивщезазначене, зауважимо заклади освіти, користуючись автономією,  самі визначають у своїх освітніх програмах форми організації освітнього процесу для забезпечення дистанційного навчання.

 

Шкільний автобус

Для потреб ЗСУ Перечинським відділом Ужгородського РПЦК та СП вилучено шкільний автобус Чорноголівського ліцею. Також від початку бойових дій та поселення ВПО у закладах дошкільної освіти громади шкільний автобус Дубриницького ліцею залучався для їх перевезення протягом березня-липня 2022 року та для перевезення гуманітарної допомоги від області. Порушено клопотання перед Закарпатською обласною військовою адміністрацією про закупівлю нового автобусу у 2023 році.

Фінансування та видатки

Для забезпечення функціонування галузі освіти та культури у місцевому бюджеті  на 2022 рік було передбачено кошти у розмірі 42 611 675,95 грн.

Заклади дошкільної освіти зовсім не забезпечуються державою і її підтримкою і  на сто відсотків фінансуються з місцевого бюджету. Проблемними питаннями були і залишаються умови функціонування під час воєнного стану. А саме: Дубриницький ЗДО не може набирати більш ніж 50 осіб згідно акту обстеження укриття проведеного ДСНС. Схожа ситуація і в дошкільному підрозділі Новоселицької гімназії оскільки площа укриття дозволяє функціонувати школі але є не достатньою для дітей дошкільного віку. Заклади дошкільної освіти - на заробітну плату: 2 820 000,00  грн та 671000,00 – на нарахування; 300 000,00 – продукти харчування; 538 153,00 – електроенергія; 84 000,00   - дрова; 146 000,00 - інші товари та послуги

Заклади загальної середньої освіти – на заробітну плату педагогічних працівників освітня субвенція склала 26 552 100.

      Через складну ситуацію, яку спричинила війна 10 відсотків субвенції держава забрала у Державний бюджет, однак цей дефіцит вдалося покрити не за рахунок зменшення виплат вчителям, а за рахунок залишків освітньої субвенції 2021 року, які утворилися у результаті раціонального бюджетного планування без ліквідації чи пониження ступеню шкіл, які мали дефіцит освітньої субвенції. Це також дозволило у цей складний час надати матеріальну підтримку педагогічним працівникам у формі щорічної винагороди у розмірі посадового окладу.

      Проблемним питанням залишається і надалі буде виплата технічним працівникам шкіл, оскільки їх заробітна плата повністю виплачується за рахунок місцевого бюджету. Заробітна плата технічних працівників закладів склала: 3 120 000,00 - заробітна плата та 671 000,00 - нарахування на з/п. 100 000,00 - продукти. 410 000,00 - електроенергія. 2 034 000,00 - дрова. 357 000,00 - інші товари та послуги в тч. паливо 203 тис.  Разом : 6 811 000,00

Бібліотека : 345 000,00 - заробітна плата та  86 000,00 - нарахування на з/п. 6 000,00 - інші товари та послуги. Разом : 437 000,00

Центр культури та дозвілля Дубриницької сільської ради -  730 000,00 - заробітна плата та 151 000,00 - нарахування на з/п.  20 000,00 – витрачено на електроенергію та 10 000,00 - інші товари та послуги.

Також для забезпечення розміщення ВПО на території Дубриницької сільської ради проводиться підготовка приміщення за адресою Берег 60, а саме: реконструкція даху будівлі (549 715,00) , заміна вікон та дверей ( 121 000 тис грн..)  та поточний внутрішній ремонт ( 120 000 тис.грн)

Всього по загальному фонду:

31 126 610,00 - заробітна плата.

7 162 292,95 - нарахування на з/п.

400 000 - продукти.

968 153,00 - електроенергія.

2 118 000,00 - дрова + палети. 

633 000,00 - інші товари та послуги + паливо.

100 000,00 - новорічні подарунки.

3 620,00 - виплати дітям сиротам.

У сфері культури та спорту

         Російська збройна агресія проти  України змінила життя  населення нашої країни, зачепила кожну сферу, але працівники культури  не залишилися осторонь і брали активну участь у житті громади.

     Все таки,  творче повсякдення працівників культури Дубриницько-Малоберезнянської  громади в умовах війни  було досить насичене: керівники закладів  займалися самоосвітою, веденням документації, знаходили нові підходи до роботи, займалися організацією роботи колективів та організували концерти, тематичні заходи та майстер-класи, були залучені до волонтерської діяльності.

      Штатний розпис Комунального закладу «Центр культури і дозвілля» Дубриницької сільської ради включає 7 працівників (директор Центру, 2 директори сільських будинків культури, 3 завідувачки сільських клубів, художній керівник та акомпаніатор). Оплата праці здійснюється за рахунок місцевого бюджету.

Протягом  2022 року в закладі культури працювало 29 клубних формувань(в т.ч. дитячих 19), в яких нараховувавсь 254 учасник.

         При клубі с.Дубриничі діють фольклорний колектив «УЖаночка», колектив працівників культури, студія естрадного співу «Промінчик», гурток «Творча майстерня» .

    За звітній період були організовані та проведені  заходи присвячені державним, календарним пам’ятним датам та професійним святам.  

         На постійній основі на базі закладів культури проводилися заходи, які спрямовані на висвітлення ситуації на фронті та в окупованих містах, успіхи української армії; на зміцнення патріотичного духу у суспільстві, віддання належної шани громадському подвигу, вшанування патріотизму; на виховання у громадян поваги до трагічних сторінок в історії української держави.

- заходи до Дня Соборності України «Соборна Україна навіки єдина»

- тематичні заходи до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав

- тематичні заходи до річниці бойових дій при Дебальцеві

- тематичні заходи, присвячені мужнім героям Революції Гідності  та пам’яті Героїв Небесної Сотні «Ангели пам’яті»;

- конкурс читців «І слово розумом святим і оживи, і просвіти» (березень);

- тематичні заходи до річниці Карпатської України «Дзвонили дзвони за свободою»

- традиційно в квітні вшановуємо річницю Чорнобильської трагедії та проводимо вечори зустрічі з ліквідаторами у грудні.

- покладання квітів до пам’ятника Воїну – визволителю (травень)

- заходи до Дня Європи в Україні.

- тематичні заходи до Дня пам’яті жертв політичних репресій

- участь у флеш-мобі до  Дня вишиванки 

- дитячі музично-розважальні програми "Свято дитячих мрій" до Міжнародного Дня захисту дітей;

- тематичні заходи  до Дня Конституції України;

- заходи до Дня державності України.

- заходи до Дня Прапора України та Дня Незалежності України «З Україною в серці»

- заходи з відзначення Міжнародного дня миру «Мир без насилля, без тривог і без сліз» (вересень)

- тематичні заходи до Дня захисників і захисниць України «Сила нескорених». Майсер-клас «Оберіг для захисника»

- покладання квітів до пам’ятника воїну визволителю (25 жовтня 1944 с.Дубриничі визволене від німецько-гортистської окупації)

- мітинг – ревієм  «Голодомор – невиплакані сльози України» година.

- відзначення дня української писемності «У ріднім слові цілий світ»

- вечір-спомин «У пам’яті нашій вони залишились назавжди» до Дня Гідності та Свободи

- заходи до Всеукраїнської кампанії «16 днів проти насилля»

- день вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЄС "Є місце подвигу не тільки в дні війни..."

- відзначили професійні свята такі як день дошкілля, день бібліотекаря, день працівника освіти, день працівника соціальної сфери, день працівника культури, день місцевого самоврядування.

Особливий акцент у роботі закладів культури – це робота з дітьми та молоддю, створення умов для їх духовного і творчого зростання та збагачення на кращих зразках української та світової культури.

Хочу зупинитися на кількох наступних заходах, що заслуговують уваги.

         У всіх населених пунктах громади були проведені заходи до Дня захисту дітей: підготовані концертні програми, працювали аніматори, майстри аквагриму, діяли фотозони.  Всі присутні отримали подарунки у вигляді солодощів, іграшок, одягу.

         22.08.2022 року на базі клубу с.Дубриничі відбувся дитячий пленер образотворчого мистецтва "Чисті джерела" в рамках ЕкоАртПроєкту "Срібний Дзвін" та відзначення 31 річниці Дня Незалежності України. В пленері взяло участь 43 талановитих дітей краю віком від 2 до 17 років. Юні художники створили просто неймовірні роботи. Родзинкою цієї події стала благодійна виставка-продаж дитячих робіт. Кошти, зібрані під час заходу, в сумі 17236,00 грн. За  вторговані кошти було придбано 2 планшети для 128 бригади 5 бат для розвідки в сумі 16130 грн. Залишок коштів 1106 грн. перераховано для підрозділу «Сонечко».

         В рамках реалізації міні гранту проекту Kyiv Dialogue "Інтеграція і соціалізація ВПО в Закарпатській області" у Дубриницько-Малоберезнянській громаді для клубу с.Дубриничі отримано два столи для дитячої пісочної арт-терапії і проектор на суму 32800,00 грн

         Щодо роботи бібліотечного підрозділу, основним завдання було здійснити переоблік книг, щоби побачити чітке забезпечення населення літературою.

Надходження у фонд бібліотеки с.Дубриничі за поточний період становить 45 примірників книг на суму 2570,00 грн

У сфері архітектури, містобудування, ЖКГ, транспорту та інфраструктури

Підготовлено    пропозиції   вихідних   даних    для   розробки    проектів    до реалізації на території громади.   

Здійснено моніторинг розробки проектів та отримання експертних висновків.

Розроблено  проект  плану  соціально-економічного   розвитку   громади, обробка пропозицій рішень погодження участі в реалізації державних, обласних, місцевих цільових програм.

Вирішено      організаційні     питання      роботи     житлово-комунального господарства громади.

Проведено роботу з підключення до Єдиної Державної електронної системи у сфері будівництва, через Державне підприємство «ДІЯ» м. Київ.

Надано     містобудівні    умови     та    обмеження   для    розробки     проектів будівництва.

Надано 6 дозволу на розробку детального плану, затверджено 3 детальні плани.  Проведення громадських слухань, містобудівних консультацій, погодження та затвердження в установленому законодавством порядку.

У сфері захисту дітей

На обліку служби у справах дітей Дубриницької сільської ради перебуває 16 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що зареєстровані на території громади (8 знаходяться під опікою/піклуванням, 8 – перебувають у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях) та 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які зареєстровані на території інших територіальних громад.

З метою профілактики бездоглядності та правопорушень серед дітей, протягом 2022 року службою у справах дітей проведено 10 профілактичних заходів (рейдів), в тому числі рейд “Урок”, під час яких проведено профілактичну роботу з 14 сім’ями,  які опинились в складних життєвих обставинах, 18 батьків попереджені про адміністративну відповідальність за невиконання батьківських обов`язків. Проведено індивідуальну профілактичну роботу  з 21 дитиною.

Протягом 2022 року:

- 1 дитину, позбавлену батьківського піклування, яка зареєстрована на території іншої територіальної громади знято з обліку,  у зв’язку з досягненням нею повноліття;

- підготовлено та затверджено на комісії з питань захисту прав дитини 11 індивідуальних планів дітей соціального захисту, контролюється стан виконання батьками батьківських обов’язків, житлового забезпечення, стану здоров’я дітей тощо. Постійно оновлюються справи дітей, а отримані дані систематично вносяться в Єдину інформаційно-аналітичну систему “Діти”.

В стадії розгляду знаходиться справа відкрита за позовом поданим у 2021 році службою у справах дітей Дубриницької сільської ради, щодо позбавлення  батька батьківських прав стосовно його 4-х дітей.

Взято участь в 7 судових засіданнях з розгляду місця перебування, проживання дитини після розлучення батьків та участі батька у житті дитини та щодо позбавлення  батька батьківських прав стосовно його 4-х дітей.

Протягом  2022 року службою розглянуто ряд усних та письмових звернень громадян. За результатами звернень надано  видано 2 висновки про надання дозволу на дарування частки у праві власності на будинок та 4 висновки щодо визначення місця проживання малолітньої дитини, складено 12 актів  обстеження умов проживання, вжито заходи впливу до батьків.

Також, по досягненні дітьми відповідного віку готуються проекти рішень для виконавчого комітету з метою вирішення питань забезпечення житлом дітей пільгових категорій. Так,  протягом 2022 року на квартирний облік взято 2 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Проведено 4 засідання комісії з питань захисту прав дитини,  на яких розглянуто 7 питань. Підготовлено 7 проектів рішень виконкому.

На постійні основі проводиться інформаційна кампанія щодо розвитку патронатних сімей, прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу на території громади.

 

Ведення військового обліку

 

Військовий облік ведеться з метою забезпечення повноти й достовірності облікових даних, що визначають кількісний склад та якісний стан призовників і військовозобов’язаних для укомплектування Збройних Сил та інших військових формувань, утворених відповідно до законів, особовим складом у мирний час та особливий період. Відповідно до цього протягом 2022 року було проведено наступну роботу:

  • заведено близько 100 нових карток первинного обліку військовозобов’язаних та призовників;
  • розроблено та затверджено перспективний план роботи та перелік заходів щодо поліпшення стану військового обліку на території Дубриницько-Малоберезнянської ТГ;
  • розроблено графік проведення звірок облікових даних карток первинного обліку із обліковими даними карток П2 підприємств, установ та організацій, а також погосподарськими книгами, картками реєстрації та фактичним місцем проживання;
  • ведеться постійний моніторинг облікових даних військовозобов’язаних і призовників Дубриницької сільської ради та внесення відповідних змін до карток первинного обліку відносно їх сімейного стану, місця проживання, роботи, освіти;
  • надсилання щомісяця до РТЦК та СП повідомлень про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних;
  • надсилання до РТЦК та СП повідомлень про зміну облікових даних військовозобов’язаних і призовників, прийнятих на роботу чи звільнених;
  • ведеться постійний контроль за взяттям на військовий облік військовозобов’язаних внутрішньо переміщених осіб, які поселилися на території Дубриницько-Малоберезнянської громади, їх реєстрація та надсилання до РТЦК та СП повідомлень про реєстрацію даних громадян, а також систематичне інформування про осіб, які вибули з території ТГ;
  • проведено звірку облікових даних карток первинного обліку, які перебувають на військовому обліку у Дубриницькій сільській раді, з обліковими даними першого відділу Ужгородського РТЦК та СП;
  • проведено звірку облікових даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку у Дубриницькій сільській раді, з обліковими даними особових карток працівників 12 підприємств, установ та навчальних закладів, що знаходяться на території громади;
  • здійснено звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку у Дубриницькій сільській раді, із даними реєстраційного обліку та записами у погосподарських книгах;
  • оновлено та опрацьовано нормативно-правову базу з питань військового обліку, переглянуто документацію на особливий період та внесено зміни;
  • на виконання розпоряджень РТЦК та СП здійснювалося систематичне оповіщення призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до першого відділу Ужгородського РТЦК та СП та направлення листів-повідомлень до РТЦК та СП про результати оповіщення військовозобов’язаних і призовників (виконано 21 розпорядження);
  • підтримується постійна взаємодія та листування з першим відділом Ужгородського РТЦК та СП, Ужгородською районною військовою адміністрацією, підприємствами, установами й організаціями, які знаходяться на території громади, щодо уточнення облікових даних, оповіщення призовників і військовозобов’язаних та різних питань по мобілізаційній роботі.

       Звіт сільського голови – це, перш за все, підбиття підсумків колективної праці – кожного депутата в постійних комісіях, які створені та діють при виконавчому комітеті ради. Також, це – наша сесійна робота, робота депутатів з виборцями і, безумовно, робота виконавчого апарату сільської ради. Спільно з виконкомом сільської ради, депутатами сільської ради і надалі будемо спрямовувати свої зусилля на виконання радою своїх повноважень, на пошук методів і підходів до розв’язання назрілих, гострих, життєвих питань.

         Найголовнішим суб’єктом діяльності будь-якої влади є людина з усіма її суспільними проблемами. Саме цій стратегічній меті підпорядкована робота Дубриницької сільської ради і моя, зокрема, як голови. Цього вимагає і конституційний принцип, в якому підкреслено, що єдиним джерелом влади є народ. Тож і основою наших дій залишається місцева самоврядність. Без цього неможлива ефективна регіональна політика, а відповідно і розвиток 9 населених пунктів громади, інтереси яких представляє сільська рада.

         Як орган місцевого самоврядування ми не відступали від зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності, поєднання місцевих і державних інтересів. Хочу подякувати всім депутатам сільської ради, працівникам виконавчого апарату, працівникам відділів сільської ради за розуміння у вирішенні нагальних питань, які щоденно приходиться виконувати, з метою досягнення позитивного результату.

Дубриницький сільський голова                                           Любов ЛАВЕР